آئین رونمایی از پنج کتاب انقلاب اسلامی در گلستان به روایت اسناد ساواک با حضور وزیر اطلاعات انجام می‌شود.

 رونمایی از ۵ جلد کتاب انقلاب اسلامی در گلستان با حضور وزیر اطلاعات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، آئین رونمایی از پنج جلد کتاب انقلاب اسلامی در استان گلستان به روایت اسناد ساواک پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‌شود.

مردم استان گلستان در طول روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی با داشتن ریشه‌های عمیق مذهبی عشق به اهل‌بیت علیه‌السلام و بهره‌مندی از وجود شخصیت‌های ممتاز و بی‌نظیر و پیشتازی روحانیت معظم در آگاه‌سازی مردم نسبت ‌به مسائل مذهبی، اعتقادی، سیاسی و انقلابی نقش بی‌بدیلی در مجاهدت‌ها، مبارزات و فعالیت‌های انقلابی این خطه از میهن اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی (ره) داشته‌اند.

به پاس ارج ‌نهادن از مجاهدت‌های مردم این مرز و بوم گویاسازی انقلاب اسلامی در استان گلستان به روایت اسناد ساواک در قالب پنج جلد کتاب مستند و مرجع، تالیف و به چاپ رسیده ‌است.

مراسم رونمایی از اولین سری این مجلدات با حضور جمعی از مبارزان، مسوولان، مدیران و نخبگان امروز ۱۱ خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‌شود.

در این مراسم هادی حق‌شناس استاندار گلستان، حجت الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جلالی مدیرکل اطلاعات استان گلستان نیز حضور خواهند یافت و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار