معاون اوقاف گلستان:

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: سوگواره شهادت امام صادق (ع)، مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره) و سالروز قیام پانزدهم خرداد، در ۲۷ بقعه گلستان برگزار می شود.

مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در ۲۷ بقعه گلستان برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان24، حجت الاسلام نصرت الله جعفری اظهارکرد: آئین سوگواره شهادت امام صادق (ع)، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد، در ۲۷ بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد که امسال مصادف با شهادت امام صادق (ع) است در بقاع متبرکه شاخص و سطح یک استان و با همکاری مراکز افق بقاع متبرکه، هیئت های مذهبی و مشارکت مردم مومن و انقلابی، زائران و مجاوران آستان مقدس امامزادگان برگزار خواهدشد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۰ برنامه در سطح استان به مناسبت رحلت امام برگزار می شود، گفت: برگزاری تمامی مراسم مختص بقاع متبرکه ای است که دارای فضای باز کافی هستند.

جعفری با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برگزارکنندگان خاطرنشان کرد که با هدف حفط سلامت سوگواران و رعایت الزامات بهداشتی، صندلی هایی به فاصله ۱.۵ متر در فضای امامزادگان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها، در سطح استان هم از سوی ستاد برگزاری مراسم استانی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم ویژه ای به صورت متمرکز در امامزاده عبدالله (ع) گرگان به مدت سه شب در میعادگاه شهدای والامقام همجوار امامزاده برگزار می شود که اولین مراسم روز پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه و با سخنرانی حجت الاسلام تقوی، نماینده تهران و رئیس کمیسیون مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اضافه کرد: مراسم مداحی هم توسط حاج مهدی مختاری و دعای پر معنویت و روح بخش کمیل هم بعد از مراسم توسط مداح کشوری مهدی منصوری از جمله برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار