رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان از اعلام آمادگی و پیش‌بینی اجرای دو راهکار برای بزرگداشت روز جهانی «قدس» در استان خبر داد.

آمادگی اجرای 2 راهکار برای بزرگداشت روز جهانی «قدس» در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، حجت الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی به مناسبت روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد اظهار کرد:گلستان با ارائه دو راهکار آمادگی لازم برای بزرگداشت روز جهانی «قدس» در استان را دارد.

وی با تاکید بر اینکه ویروس کرونا نباید باعث کمرنگ شدن روز جهانی قدس شود، تصریح کرد: هر ساله مردم مومن و روزه‌دار ایران و مردم آزادی‌خواه جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در حمایت از مردم فلسطین به‌عنوان روز جهانی قدس راهپیمایی می‌کنند، اما امسال به دلیل ویروس کرونا اجرای این مهم بستگی به شرایط دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به تعطیلی مساجد و اماکن مقدسه در پی ویروس منحوس کرونا افزود: هرگز نخواهیم گذاشت روز جهانی قدس این یادگار تاریخی امام راحل به فراموشی سپرده شود در این راستا با هم‌اندیشی اعضای ستاد روز قدس استان برنامه‌های اثرگذار ترسیم خواهد شد که به اطلاع عموم خواهد رسید.

احمدی بیان کرد: اگر در بازه زمانی منتهی به روز جهانی قدس به نقطه امیدی برسیم؛ همان‌طوری که شهید قاسم سلیمانی به طور قطع پایان داعش را اعلام کرد، زمان پایان ویروس منحوس از سوی مدافعان سلامت اعلام شود، قطعا راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: شاید مدافعان سلامت نتواند این ریسک را کند و مراسم پیش‌رو را مانند مراسمات مذهبی نداشته باشیم ولی برای هر دو مورد آمادگی داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: اگر شرایط فعلی ادامه یابد فرصتی را باید ایجاد کنیم که روز قدس کمرنگ نشود و پررنگ جلوه کند.

احمدی تاکید کرد: خلاء عمیق حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گرچه در شرایط شیوع کرونا وجود دارد و استفاده از ظرفیت سخنران میسر نخواهد بود اما بخشی از آن نقیصه با همکاری و همفکری اعضای ستاد برطرف خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار