یک شروع بی انگیزه!

زمان تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای شورای شهر از یکسو و خاموشی وبسایت ستاد خبری استان گلستان از سوی دیگر باعث می شود تا از شور انتخابات کاسته شود، شروع بی انگیزه ای که فعالیت گروه های تبلیغاتی فضای مجازی بر آن سرپوش گذاشت.

جور وبسایت ستاد انتخابات استان را شبکه های مجازی کشیدند!!

به گزارش گلستان 24، روز اول ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستای استان گلستان(همزمان با سراسر کشور) در حالی سپری شد که هیچ خبری حتی از تعداد ثبت نامی ها روی خروجی وبسایت ستاد خبری استان منتشر نشده است!

زمان مقرر و تعیین شده برای ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا یعنی درست از آغازین روز تحویل سال نو تا ششم فروردین که اوج سفرها و دید و بازدیدها در این نیمه اول قرار دارد از یک سو و خاموشی وبسایت ستاد انتخابات استانمان از سوی دیگر باعث می شود تا از شور انتخابات کاسته شود و نوعی "بی میلی" را در ذهن تداعی می کند!!

فعالیت همه جانبه شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و گروه تبلیغاتی رسانه ای اما توانستند جور این "شروع بی انگیزه" را بکشند!

گروه رسانه ای فعال در فضای مجازی و استقبال داوطلبینی که در همین نخستین روز برای ثبت نام شوراها به فرمانداری های استان(بویژه گرگان) مراجعه کردند نشان می داد که در این انتخابات "فضای مجازی" نقشی بسیار تعیین کننده دارد.

 "امید" می رود که ستاد انتخابات استان نیز برای افزایش این شور "تدبیری" بیاندیشد و همگام با فضای مجازی به برگزاری یک انتخابات باشکوه و حداکثری کمک کند.

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار