رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در استان گلستان گفت: وعده توافق در برجام تبلیغی بیش برای دولت فعلی نیست.

 طاهری: وعده توافق در برجام تبلیغی بیش برای دولت فعلی نیست/ هر جا انقلابی عمل کردیم موفق شدیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از شهرستان آزادشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در بین اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: امام خمینی (ره) در عصر خود اقدامات خوبی برای مردم ایران و دیگر مسلمانان و محرومان جهان انجام دادند.

وی تصریح کرد: همانطور که اکنون همه ما قدر مقام معظم رهبری را نمی‌دانیم و شخصیت و عظمت ایشان برایمان تبیین نشده همانطور شخصیت امام خمینی (ره) نیز برای مردم تبیین نشده است.

* مردم رئیس جمهور انتخاب کنند تا با حل مشکلات معیشت و تولید داخلی آمار مشکلات جامعه کاهش پیدا کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با اشاره به مشکلات موجود در کشور خاطرنشان کرد: اولویت همه ما در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دولت جدید حل مشکلات معیشتی مردم بوده و باید رئیس جمهور جدید این مشکل را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی  ادامه داد: تا زمانی که حرف رهبر معظم انقلاب به عنوان دلسوزترین مردم توسط دولتمردان روی زمین بماند مشکلات جامعه حل نخواهد شد.

طاهری گفت: باید مردم ایران فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که مواضع وی نزدیک به رهبر بوده تا با حل مشکلات معیشت و تولید داخلی آمار مشکلات جامعه کاهش پیدا کند.

* رئیس جمهور و دولت آینده باید انقلابی و جهادی بوده و عمل کنند/ وعده توافق با دشمن و برجام توسط دولت فعلی تبلیغی بیش است

وی با بیان اینکه هرجا کار ارزشی و انقلابی عمل شده موفق بودیم، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و دولت آینده باید انقلابی و جهادی بوده و عمل کنند زیرا تجربه نشان داده هر جا کار ارزشی و انقلابی پیش رفته در آن قسمت موفق بودیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان وعده توافق با دشمن و برجام توسط دولت فعلی را تبلیغی بیش ندانست و گفت: اینکه در زمان اتمام دولت، مسوولان و دولتمردان وعده توافق با برجام و در اصل دشمن را می‌دهند وعده‌ای بیش نبوده و مردم باید در این موضوعات هوشیار باشند.

* متاسفانه دولت فعلی موافق حمایت از مظلومان مسلمان جهان و مدافعان حرم نبوده است

وی بیان کرد: همه تلاش ما باید این باشد که با مشارکت حداکثری و حضور پرشور  مردم در پای صندوق های رای بار دیگر دشمن را مایوس و ناراحت کنیم.

طاهری با بیان اینکه مدافعان حرم از همه اقشار، جریان‌ها و جناح‌ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه و میهن اسلامی در آن سوی مرزهای جغرافیایی فداکاری می‌کردند، گفت: متاسفانه دولت فعلی موافق حمایت از مظلومان مسلمان جهان و مدافعان حرم نبوده و در انتخابات سال ۱۳۹۶ حتی یک نفر از مدافعان حرم به دولت فعلی رای ندادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار