در این روزها شهرها وروستاهای واقع در حوزه انتخابیه غرب استان و بویژه شهرستانهای ترکمن و گمیشان روزهای پرترافیکی را سپری می کنند.

روزهای پر ترافیک انتخابات در حوزه انتخابیه غرب استان گلستان

به گزارش گلستان24، از ابتدای آبان ماه فعالیت کاندیداها با نشست های برگزار شده با تیم های انتخاباتی شان  آغاز شده و تا به امروز غالب افرادی که برای حضور در انتخابات مجلس دهم اعلام حضور   کرده اند ،در شهرها و روستاهای منطقه نشست هایی را برگزار کردند.

 

کاندیدا غرب استان گلستان


میزان استقبال از این نشست ها متفاوت بود .فعالان انتخاباتی اعتقاد دارند میزان اقبال مردمی در نشست های خانگی می تواند میزان مناسبی برای تشخیص جایگاه واقعی کاندیداهای انتخاباتی باشد.


   برنامه غالب کاندیداها در نشست های انتخاباتی اعلام برنامه های خود برای توسعه منطقه و تشریح دلایل حضورشان در عرصه رقابت های انتخاباتی است .نقطه مشترک همه مباحث طرح شده در این نشست ها این است که همه کاندیداها در صحبت های خود تصریح کردند که در صورت پیدا شدن یک راهکار مناسب برای انتخاب کاندیدای اصلح از این راهکار تبعیت خواهند کرد .در عین حال جملگی خود را شایسته حضور در لیست نهایی انتخابات مجلس دهم می دانند!!!


   در این شرایط بر اساس شنیده های ما یحیی چوگان عضو سابق شورای شهر بندر ترکمن هم برای حضور در انتخابات آینده اعلام حضور کرده است .برخی از دلسوزان منطقه با این اعلام حضور عبارت گل بود به سبزه آراسته شد را به زبان آوردند.از دیدگاه ما اعلام حضور یحیی چوگان در شرایط موجود و با توجه به سونامی احساس تکلیفی که درماههای اخیر در منطقه راه افتاده است یک فرایند کامل طبیعی است و ایشان از خیلی از جهات از سایر کاندیداهای حاضردر منطقه  دارای تجربه بیشتری هستند.

ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار