مسئول نهاد رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان:

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، اقتدار نظام را به همراه دارد، گفت: با آمدن پای صندوق رأی است که می‌توانیم سرنوشتمان را به خوبی رقم بزنیم.

سرنوشتمان را می‌توانیم با آمدن پای صندوق رأی به خوبی رقم بزنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام و ‌المسلمین سیدرضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم که برای کشور بسیار سرنوشت‌ساز است. همه باید توجه داشته باشیم که انقلاب اسلامی ما، یک نظام معمولی نیست و خون‌های پاک بسیاری برای به ثمر رسیدن آن ریخته شده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز خون پاک شهدای زیادی در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ، دفاع از حرم اهل‌بیت، شهدای ترور و... برای دفاع از این انقلاب و این مرز و بوم ریخته شده است.

طاهری تأکید کرد: برای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و این امر مسئولیت ما را در دفاع از این انقلاب و پاسداری از خون شهدا سنگین می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: از همان ابتدا که انقلاب به پیروزی رسیده و دست منفعت‌طلبان از ایران اسلامی قطع شده، دشمنان دست‌به‌دست هم دادند تا این انقلاب را از بین ببرند. آنها متوجه شدند که این انقلاب در مرز ایران محدود نشده و منطقه و دنیا را تحت تأثیر قرار داده است.

وی در ادامه به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه نظامی اقتدار خودمان را به نمایش گذاشته‌ایم و دشمنان جرأت ندارند کشور ما را تهدید نظامی کنند و در این جهت بسیار قوی هستیم.

طاهری به در پیش بودن انتخابات در ۲۸ خردادماه اشاره کرد و افزود: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی باعث اقتدار نظام می‌شود. اگر مردم حضور حداکثری و پرشور در انتخابات داشته باشند، بخش زیادی از توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: با آمدن پای صندوق رأی است که می‌توانیم سرنوشت خودمان را به خوبی رقم بزنیم و مشکلاتمان را حل کنیم.

وی افزود: مردم ما در انتخاب رئیس‌جمهور باید بصیرت داشته باشند و در این راه می‌توانیم معیارهایی که قرآن کریم گفته را در نظر بگیریم. باید ببینیم چه کسی صداقت و توانایی دارد و به آن رأی بدهیم.

طاهری با بیان اینکه رئیس‌جمهور محصول انتخاب خودمان است، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور باید فردی دلسوز، شجاع و مستحکم باشد، با فساد به‌ طور جدی مبارزه کند و پیرو ولایت باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار