استاندار گلستان:

حق شناس گفت: با وجود اینکه ظرفیت استان گلستان بی نظیر و کم نظیر است ولی این ظرفیت ها بنا به دلایل مختلف به بالفعل تبدیل نشده است.

ظرفیت های گلستان به بالفعل تبدیل نشده است/ تلاش برای مشارکت گسترده در انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان هادی حق شناس صبح امروز (سه شنبه 18 خرداد) در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان گلستان اظهار کرد: بنیاد مسکن در استان گلستان عملکرد خوبی داشته است.

استاندار گلستان ادامه داد: در سال 98 در سیل، زلزله و رانش همکاران ما در بنیاد مسکن و در همه شهرستان ها پرتلاش بودند و اقدامات ارزنده ای را ارائه کردند.

حق شناس  به مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان اشاره کرد و متذکر شد:حجت الاسلام ولی نژاد به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان بسیار خوب عمل کرد و در اپیدمی کرونا هماهنگی خوبی تشکل های دینی و مذهبی با ستاد کرونا داشتند.

وی افزود: حجت الاسلام ولی نژاد در پیشگیری و مهار اپیدمی کرونا در استان گلستان بسیار موثر بودند و به سهم خود از تلاش های وی قدردانی می کنم.

استاندار گلستان تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت استان گلستان بی نظیر و کم نظیر است ولی این ظرفیت ها بنا به دلایل مختلف به بالفعل تبدیل نشده است و اقدامات خوبی در بنیاد مسکن برای اینکه بتوانیم ظرفیت های استان را به بالفعل تبدیل کنیم صورت گرفته است.

حق شناس به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: در تمامی انتخابات گذشته دشمنان در تلاش بودند که حضور مردم را کمرنگ کنند و وصیت امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار