سکان هدایت تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از استعفای مهران شاهین‌طبع به مهران حاتمی رسید.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان شد

شهردار گرگان گفت: با توجه به نبود امکان ادامه همکاری با شاهین‌طبع مذاکره با چند مربی برجسته داخلی و خارجی آغاز شد و در نهایت مسوولیت فنی تیم برای فصل جدید لیگ برتر و قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مهران حاتمی سپرده شد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود اظهار امیدواری کرد که با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان و حمایت هواداران بسکتبال این شهر، موفقیت تیم شهرداری گرگان در عرصه های ملی و بین المللی همچنان ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: سرمربی جدید هنوز کادر فنی و بازیکنان مورد نیاز خود را اعلام نکرده اما تلاش خواهد شد تا بخشی از ترکیب تیم متشکل از پیشکسوتان و باتجربه و جوانان بومی باشد.

حاتمی سابقه هدایت تیم‌های پتروشیمی بندر امام، شهرداری تبریز، ثامن مشهد، ذوب‌آهن اصفهان، دانشگاه آزاد و تیم ملی ایران را در کارنامه دارد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان، فصل گذشته با هدایت مهران شاهین‌طبع به مقام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور رسید و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

همچنین این تیم در ۲ فصل گذشته، با حضور شاهین‌طبع به عنوان سرمربی صدرنشین دور مقدماتی جدول لیگ برتر شد که پس از شیوع ویروس کرونا، فدراسیون بسکتبال پایان آن رقابت‌ها را بدون معرفی قهرمان و تنها با حفظ رده‌بندی جدول مقدماتی اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار