رئیس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی:

گرزین گفت:رییس جمهوری نمی خواهیم که با قارون های غارتگر همکاری داشته باشد و بجای میراث داری میراث خوار باشد و فقط به گروه و جناح خاصی امتیاز ندهد.

مردم رئیس جمهوری نمی خواهند که به جای میراث داری،میراث خواری کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛جعفر گرزین امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: چیزی که وجود دارد تناقضات است عصر امروز ارتباط است نه تبلیغات ارتباطات نشان می دهد حق و حقیقت کجاست؟

وی افزود: مردمی که شعار از دفاع از محرومین شد قوه مجریه از خانه بیرون نیامد اما رییس قوه قضاییه برای نظارت به منطقه سفر کرد که این دلگرم کننده مردم بود.

رییس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تصریح کرد: دولتی که اجازه نداده رییس جمهور از بودجه دفاع کند شما که مدافع حقوق حیوانات هستی چطور می شود برای حقوق مردم کاری نمی کنی.

گرزین تاکید کرد: باید دولتی داشته باشیم ارتباط با مردم داشته باشد مسائل جهان را درک کند و سیاست های کلان را اجرا کند اما در داخل برای دفاع از بودجه حاضر به اجرای سیاست های نظام نیستند.

وی اذعان کرد: کشور کسی رامی خواهد که  درد مردم را بفهمد و از جناح خاصی نباشد ۴سال طول می کشد فردی برای کار تولیدی و اقتصادی بیش از دو هزار یازده امضا گرفتیم.

گرزین یادآورشد: نمی خواهیم کسی داشته باشیم بر همه مسائل مهم کشور تخصص داشته باشد اما افرادی را بکار ببرد که تخصص کافی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری نمی خواهیم که با قارون های غارتگر همکاری داشته باشد و بجای میراث داری میراث خوار باشد و فقط به گروه و جناح خاصی امتیاز ندهد.

گرزین گفت: در این دولت گفته اند از نظر جذب مالیات در رتبه اول و دوم هستیم اما مالیات باید کارشناسی باشد و به افراد فشار نیاورد.

وی ابراز کرد: اگر مدیران بد اجرا می کنند  جای رییس جمهور و وزیر کشور کجاست باید نسبت به امور ورود کنند دولتی می خواهیم پا بکار و مرد میدان باشد.

رییس ستاد انتخاباتی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گلستان ادامه داد: باند مافیای تخصصی از مرکز باید خارج شود و کار به استان ها واگذار شود چرا که مشکلات را بهتر می دانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار