مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان عنوان کرد

بیکی برنامه های دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان را اعلام کرد.

اعلام برنامه های دهه کرامت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دهه کرامت، دهه شادی معنوی است، بزرگداشت ارواح بزرگ و ذوات مقدسه ای است که در کشور ما مدفون هستند و بزرگترین سرمایه معنوی ایرانی هاست که می تواند برای ارتقای معنوی به آنها متوسل شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: هر چقدر دستگاه های فرهنگی این دهه را مورد توجه قرار دهند و به کمک مردم آن را با شکوه برگزار کنند، شادی های مومنانه در بین عموم جامعه گسترش پیدا می کند.

وی ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان نیز با همکاری کانون های مساجد استان در این دهه برنامه هایی را در دستور کار دارد.

بیکی اظهارداشت: هر چند ویروس کرونا باعث شده که ما تجمعات و گردهمایی نداشته باشیم اما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی این دهه را پاس می داریم.

وی با اشاره به برنامه های دهه کرامت کانون های مساجد استان، گفت: کمک های کریمانه توسط خیرین کانون های مساجد، خواندن قرائت زیارت نامه ارواح و ذوات مقدسه در این دهه توسط اعضای کانون های مساجد، تلاوت نور و اهدای ثواب آن به ارواح مقدسه، فعال سازی فضای مجازی توسط کانون ها با استفاده از پیام ها و کلیپ های متناسب و ایجاد پویش مردمی با هشتک «#زندگی- در- سایه- کرامت» و پاکسازی و زباله زدایی از محیط زیست و جنگل ها با همکاری محیط زیست از برنامه های کانون های مساجد در این دهه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار