رئیس ستاد انتخابات گلستان، به دو نامزد انتخابات در حوزه غرب استان نسبت به برگزاری تجمعات هشدار داد و گفت که اگر چنین تخلفی صورت بگیرد، عرصه انتخابات را از دست خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان: در مورد سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از مجموع هفت نماینده مردم استان گلستان در مجلس یازدهم، ۶ نماینده در دور اول انتخاب شده و انتخاب نماینده دیگر به دور دوم کشیده شد. مطابق مقررات، مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندر ترکمن و گمیشان از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ شهریورماه به مدت ده ساعت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حفظ سلامت مردم، تبلیغات کاندیدا تنها از طریق فضای مجازی و صداوسیما مجاز بوده و برگزاری هرگونه جلسات عمومی و تجمعات ممنوع شد. هر دو نامزد ۱۸۰ دقیقه تبلیغات از طریق رسانه ملی انجام می‌دهند.

رئیس ستاد انتخابات گلستان در ادامه گفت: از شب گذشته مستنداتی در خصوص برگزاری تجمعات بزرگ انتخاباتی توسط دو نامزد در یکی از شهرهای غرب استان به دست من رسیده که امروز به آن رسیدگی خواهد شد. دستگاه‌های نظارتی در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ خواهند کرد.

وی تأکید کرد: به این دو نامزد هشدار می‌دهم که اگر روند به همین منوال باشد، عرصه انتخابات را از دست خواهند داد و انتخابات به روز دیگری موکول خواهد شد.

چراغعلی گفت: سلامت مردم برای ما اهمیت بسیاری دارد و هیچ تعارفی در این خصوص با کسی نداریم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار