یوم الله ۱۳ آبان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در استان گلستان هیچ تجمعی برگزار نمی شود.

یوم الله ۱۳ آبان هیچ تجمعی در گلستان برگزار نمی شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ برگزاری هرگونه مراسم و تجمعی در ۱۳ آبان در گلستان لغو شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این خصوص اعلام کرد: از مراسم ملی و مذهبی در نظام مقدس جمهوری اسلامی یوم الله ۱۳ آبان است که هرساله مطابق تقویم برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

اما امسال با توجه به فراگیری کرونا و شرایط حاد آن در استان مطابق اعلام ستاد مبارزه با این ویروس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به دلایل ذیل هرگونه راهپیمایی در شهرهای تابعه به استثناء شهرستان های استان که وضعیت زرد و یا زرد متمایل به سفید هستند، لغو شد.

برغم چهار جلسه در عالی ترین سطح استانی در خصوص برگزاری راهپیمایی و اجتماعات و تصمیم و تصویب انجام تجمع سلامت محور هزار نفری در محیط باز در شهرستان گرگان، اما مطابق نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لازم الرعایه بودن تصمیمات ستاد کرونا، این شورا خود را ملزم به رعایت ابلاغیه ستاد موصوف می داند، بنابراین هرگونه تجمعی در ۱۳ آبان به دلیل رعایت حال و سلامتی مردم و دفع ضرر محتمل جهت حفظ جان مردم شریف و انقلابی لغو می شود.

شورای هماهنگی در صدد برنامه ریزی غیرتجمعی از طریق فضای مجازی، ماشین سیار مجهز به بلندگو و همچنین در یک محیط مدیریت شده با رعایت ۱۰۰ درصدی دستورالعمل های بهداشتی، است.

به آتش کشیدن پرچم آمریکای جنایتکار از دیگر برنامه های این روز است.

با توجه به هم زمانی ۱۳ آبان با ۱۷ ربیع الاول میلاد سراسر نور و رحمت پیامبر اسلام (ص) نورافشانی در اماکن پیش بینی شده انجام خواهد شد.

احمدرضا احمدی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار