مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان عنوان کرد

علوی گفت: با توجه به شروع انتخابات خدام رضوی از (۲۹ خرداد) به مناسبت دهه کرامت وارد استان گلستان می شوند و برنامه های آنان تا چهارم تیر تداوم خواهد داشت.

حضور خدام رضوی در گلستان به مناسب دهه کرامت

به گزارش گلستان24؛ «سیدحسین علوی» صبح امروز (شنبه 22 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: توفیق این را داریم که در استان گلستان چهاردهمین جشنواره های دوره کرامت در قالب زیرسایه خورشید را به جشن بنشینیم.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان ادامه داد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گلستان در تلاش است که در قالب جشن های زیر سایه خورشید برنامه های دهه کرامت را با انسجام بیشتری برگزار کند.

علوی با بیان اینکه یکی از محوری ترین برنامه های این دهه حضور خدام رضوی در استان گلستان بود، بیان کرد: با حضور این خدام فرصت مغتنمی برای کسانی است که توفیق حضور در حرم مطهر علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را نداشتند بتوانند با حضور خدام رضوی و پرچم متبرکه شده مضجح شریف از راه دور توفیق زیارت این امام همام را داشته باشند.

وی با بیان اینکه جشن های دهه کرامت تنها منوط به حضور خدام نیست، افزود: بخش های مختلفی در قالب دهه کرامت برنامه های متنوعی فرهنگی، اجتماعی و سلامت، عمرانی و معیشتی تدارک دیدند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: خدام رضوی نیز در طول این دهه به حوزه های خدمات اجتماعی و مددکاری که ارائه می شود از قبیل بیمارستان ها حضور پیدا می کنند.

علوی با بیان اینکه سال گذشته با توجه به شرایط اپیدمی کرونا ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا تصمیم گرفت که خدام رضوی در شهرهای قرمز کرونا حضور پیدا نکنند، افزود: امسال نیز براساس دستورالعمل های ستاد کرونا و پروتکل های بهداشتی اقدام می کنیم و خدام رضوی در شهرهای قرمز حضور پیدا نمی کنند.

وی افزود: با توجه به شروع انتخابات خدام رضوی از (29 خرداد) وارد استان گلستان می شوند و برنامه های آنان تا چهارم تیر تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار