مدیرکل اوقاف گلستان عنوان کرد

مدیرکل اوقاف گلستان از برگزاری همایش محبت و کرامت، شمیم کرامت، اختتامیه چکامه ویژه دختران، تجلیل از دختران همکاران، دیدار با خانواده اصحاب وقف و غیره به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

تشریح برنامه های دهه کرامت اوقاف در گلستان

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردا، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد  ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: به این مناسبت ضمن برگزاری همایش جشن کرامت  برنامه های متنوعی در این دهه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: همایش با روحانیون در قالب بنیاد مهدویت که یک همایش بصیرتی در با موضوع آسیب های اجتماعی است به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: اختتامیه چکامه ویژه دختران، تجلیل از دختران همکاران، غبارروبی امامزادگان، دیدار با خانواده اصحاب وقف و برگزاری همایش مکتب دختران حاج قاسم از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت این دهه در نظر گرفته شده است.

وی به افتتاح پروژه مسکونی مجمع موقوفه محمدرضا اشاره کرد و یادآور شد: همایش بزرگداشت امامزادگان و خانواده های مدیران کل فقید اوقاف و امور خیریه گلستان، عطرافشانی گلزار شهدا، تجلیل از دختران رای اولی، تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و سلامت و حضور در نماز جمعه از دیگر برنامه هایی است که در این دهه تدارک دیده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بابیان اینکه به مناسبت دهه کرامت با خانواده شهید سلامت دیدار خواهیم داشت، افزود: برگزاری همایش محبت و کرامت با همکاری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور و عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) و شمیم کرامت از دیگر برنامه هایی است که در طول این دهه برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار