رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه حضرت معصومه (س) الگوی سیاسی و معنوی بانوان ایران اسلامی است گفت: پاک زیستن و فداکاری در راه دین و معارف اهل بیت از ویژگی های بارز حضرت فاطمه معصومه (ع) است که این خصوصیات می‌تواند برای تمام دختران مسلمان الگو و سرمشق و درعین حال نجات بخش باشد.

حضرت معصومه (س) الگوی سیاسی و معنوی بانوان مسلمان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحدگلستان، علی رضایی در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد  گلستان گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) در زیر آفتاب درخشنده دو تن از امامان معصوم، پدر و برادر بزرگوارش رشد کرد، و در سایه عصمت، صفات برجسته و جوهره انسانی در وجودش رشد کرد تا آن ظرفیت گیرایی و جذب نور هدایت از وی شخصیت مقاوم، متحرک، آگاه و درد آشنا ساخت که در دفاع از حق از هیچ پیش آمد و خطری نمی هراسید و همواره در برابر دستگاه جور و ظلم با شجاعت و صراحت کنار برادرش می ایستاد.

وی ادامه داد: به جرأت می توان زندگی زیبای شهدا را به عنوان بهترین الگوی سبک زندگی فاطمی بررسی کرد و امروز نیز الگو قرار دادن زندگی خانواده های این عزیزترین انسان ها علی الخصوص برای جوانان عزت و سعادت به همراه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شهدا درراه دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند و دختران آن‌ها با صبر و پایداری و حفظ عفاف از حریم خون آن‌ها حراست کنند.

رضایی در پایان مولود با سعادت بانوی گرانقدر اسلام حضرت معصومه (س) و دهه کرامت را به مردم ولایت مدار استان گلستان، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر علی الخصوص دختران گرانقدر این قشر معزز تبریک گفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار