محمد شهرکی خیر نمونه کشوری از استان گلستان ضمن حمایت قاطع از آیت‌الله رئیسی در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه و عملکرد آیت‌الله رئیسی فراقومیتی، فراحزبی و فراجناحی است در طی چند سال اخیر ثابت کرده وی در اجرای عدالت، هیچ خط قرمزی جز رضای خدا و مردم نمی شناسد.

 حمایت خیر نمونه کشوری از آیت‌الله رئیسی/ رئیسی در اجرای عدالت، هیچ خط قرمزی جز رضای خدا و مردم نمی شناسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، محمد شهرکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: آیت‌الله رئیسی برای ارتقاء سطح زندگی مردم و عزتمندی نظام در سطح بین‌المللی تلاش جهادی خواهد داشت و تقویت کسب و کارهای آبرومند تحت تاثیر رونق تولید، توزیع عادلانه ثروت جامعه و محرومیت‌زدایی در کنار مبارزه با فساد جزو اولویت‌های اصلی «دولت کار و کرامت» خواهد بود.

وی با اشاره به حجم تخریبی که در طی چند سال گذشته بر علیه آیت‌الله رئیسی می‌شود، تصریح کرد: حضور ایشان در راس قوه مجریه باعث تقویت فعالیت کسبه‌ها، بازاریان منصف و کاردرست خواهد شد.

خیر مطرح کشوری گفت: بی‌توجهی بعضی از مسوولان به ویژه آنهایی‌که تحت تاثیر برگزاری انتخابات با رای اقوام و اقشار مختلف صاحب منصب و مقام می‌شوند نسبت به مردم باعث بدبینی نسبت به نظام می‌شود و مسیر شیطنت و دخالت دشمنان در امور داخلی کشور را هموار می‌کند.

شهرکی خاطرنشان کرد: کاندیداهای انتخاباتی و منتخبین مردم در انتخابات پیش‌رو باید به این مساله توجه جدی‌تری داشته باشند تا خواسته و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی با اشاره به بدعهدی بعضی از مسوولان در اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه با همکاری خیرین که مشکلات درصد قابل توجهی از مردم را حل می‌کند، اضافه کرد: تعامل و همکاری منطقی، معقولانه و متعارف با خیرین روحیه وفاق و همدلی را برای انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و نوعدوستانه هموار می‌کند و دولت آینده قطعا باید در این مساله برنامه‌ریزی قانونمندی داشته باشد و من یقین دارم آیت‌الله رئیسی نسبت به این موضوع و بایدها و نبایدهایی که وجود دارد واقف و برای استفاده حداکثری از توان افرادی که استطاعت مالی دارند و علاقمند به همکاری هستند برنامه‌ریزی خواهد کرد.

شهرکی عملکرد آیت الله رئیسی در دستگاه قضا را بسیار عالی قلمداد کرد و در خصوص پیگیری‌های انجام گرفته برای احیای واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل و نیمه‌تعطیل گفت: اینکه بعضی از افراد و حتی نامزدهای ریاست جمهوری این توانمندی و تقطه قوت را به چالش می‌کشند جای تعجب و تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این اشخاص از وضعیت فعلی مملکت، مشکل بیکاری و در نتیجه نابسامانی‌های اجتماعی، وضعیت نامناسب معیشت مردم و کم و کاستی‌های بخش‌های مختلف اطلاع کافی ندارند و با دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص تولید و بحث‌های اقتصادی بیگانه هستند و بهتر است این حرکت سازنده را به فال نیک بگیرند و امیدوار به استمرار آن از طرف دستگاه قضا باشند که البته با انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و با همکاری قوه مجریه و قوه مقننه و همراهی سایر نهادها و مسوولان به ویژه نیروهای نظامی و انتظامی در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری با کیفیت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

خیر گلستانی که فعالیت‌های خوبی در سطح استان و کشور داشته با اشاره به این دوبیتی زیبا

مـا برای انقلاب خـون داده‌ایم

یک بیابان بید مجنون داده‌ایم

یادمـان باشـد پیــام آفتاب

دست نااهلان نیفتد انقلاب

 اذعان داشت: برخلاف شایعه‌پراکنی و تبلیغات سوءدشمن با هدف تحقق اهداف متعال انقلاب و این نظام مقدس، در بیعتی مجدد با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهیم و با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸خرداد در دو حوزه ریاست جمهوری و شوراها انتخاب‌هایی ارزشی، اصلح و شایسته خواهیم داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار