فرمانده سپاه نینوا گلستان:

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بزرگترین شهر بازی مدرن شمال کشور با همراهی سپاه در حال احداث است که تا کنون فاز اول آن 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

اجرای بزرگترین شهربازی مدرن شمال کشور در مرکز استان

به گزارش خبرنگار گلستان24، سردار ملک شاهکویی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه در بحث اجرای فعالیت های عمرانی و اقتصادی در استان بسیار خوب عمل کرده و امید داریم با اجرائی شدن طرح های در دست اقدام شاهد رشد و توسعه گلستان باشیم.

وی با بیان اینکه گلستان در بحث اجرای سامانه آبیاری نوین از استان های دیگر عقب تر است ، گفت: تا کنون 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی مجهز به این طرح شدند و نیاز است هر چه سریع تر مابقی اراضی نیز به این سیستم مجهز شوند.

سردار ملک شاهکویی افزود: تفاهم نامه برقی  و هوشمند سازی تعداد 8 هزار چاه آب که هنوز اجرائی نشده انجام شده و منتظر عقد قرارداد برای اجرائی شدن طرح هستیم.

وی ادامه داد: انعقاد قرار داد سایت 6 هزار هکتاری میگو گمیشان از دیگر برنامه های اقتصادی سپاه است که تفاهم نامه آن انجام شده و چنانچه عقد قرارداد صورت گیرد شاهد تحول عظیمی در این بخش خواهیم بود.

سردار ملک شاهکویی افزود: در بحث راه اندازی واحد های تولیدی نیز سپاه قدم های بلندی برداشته از جمله انجام طرح سد نرماب با اعتبار بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان، اتمام 30 هزار زهکشی در مرحله اول از نیمه دوم سال 99 که با اجرای این طرح حجم تولیدی گندم از 1200 کیلو به 3 هزار کیلو می رسد.

وی به اقدامات سپاه نینوا در اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: پس از اجرای طرح شهید سلیمانی و غربالگری 19 هزار و 451 نفر خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شد که در این راستا با ارائه بسته های معیشتی به ارزش سه میلیارد و 800 میلیون تومان از این خانواده ها حمایت کردیم.

ملک شاهکوهی بیان کرد: در طرح شهید سلیمانی و به منظور غربالگری نزدیک به  دو هزار و 838 بسیجیان به کارگیری شد و در این بسیجیان 40 هزار و 156 سالمند گلستانی را غربالگری کردند.

وی افزود: در قالب کمک مومنانه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از 380 هزار بسته معیشتی ارائه شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان ادامه داد: کلنگ زنی 150 طرح عمرانی با رویکرد محرومیت زدائی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان ، ساخت و بهسازی 24 مدرسه با مشارکت خیران و انعقاد تعمیر و بهسازی 150 واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد استان از جمله برنامه هایی است که امید داریم تا پایان امسال  توسط بسیج سازندگی سپاه اجرائی شود.

وی افزود: راه اندازی 5 هزار و 600 عرصه اقتصاد مقاومتی  با اشتغال 7300 نفر به مبلغ 110 میلیارد تومان، راه اندازی 650 صندوق قرض الحسنه در سراسر استان و اعطای 5200 فقره تسهیلات و اهدای جهیزیه بالغ بر 3هزار و 200 میلیارد تومان با کمک و مشارکت مردم به زوج های جوان که در در دهه کرامت نیز 100 سری جهزیه دیگر هم اهداء خواهد شد.

سردار ملک شاکویی در رابطه با فضای انتخابات پیش رو هم گفت: دشمنان چشم به این انتخابات دوخته اند و منتظر آن هستند که مردم از حضور حداکثری در انتخابات غفلت کنند تا دشمنان ما به سرنگونی این انقلاب و نظام امیدوار شوند.

وی افزود: اگر به خواسته دشمنان عمل کنیم و در انتخابات حاضر نشویم وضعیت کشور اسف بار خواهد شد.

سردار ملک شاهکوی اظهار کرد: اقداماتی نیز برای حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط اقشار بسیجی انجام شده است و علمای اهل تسنن نیز در طوماری با مقام معظم رهبری متعهد شدند که همه مردم اهل تسنن گلستان در انتخابات با حضور حداکثری شرکت می کنند و این پیام نیز به مقام معظم رهبری ابلاغ شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار