دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان، گفت: راه‌اندازی «کتابخانه تخصصی امر به‌ معروف و نهی از منکر» را با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان در دست اقدام داریم.

گلستان صاحب کتابخانه تخصصی «امر به معروف و نهی از منکر» می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ یاسر قزوهی در گفت‌وگو با به گزارش خبرنگار ایبنا در گلستان، گفت: با توجه به اهمیت منابع مطالعاتی امر به‌ معروف و نهی از منکر، بناست به‌منظور تسهیل و تسریع دستیابی پژوهشگران و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق در حوزه امر به‌ معروف، کتابخانه‌ای تخصصی را دایر کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فقدان کتابخانه تخصصی در کشور، گفت: این مکان مأمنی برای تمرکز پژوهشگران و نویسندگان این حوزه در کشور خواهد شد. هر چند در حال حاضر و برای مطالعه علاقه‌مندان این حوزه، منابع و کتاب‌های معتبر زیادی وجود ندارد.

قزوهی ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای با «آخوند عبدالحی میرزاعلی» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان و استقبال مثبت وی از پیشنهاد مطرح‌ شده، گفت: بناست نهاد کتابخانه‌های عمومی در خصوص تجهیز امکانات و نیروی لازم برای راه‌اندازی این کتابخانه‌ی تخصصی ما را همراهی و کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت کم از سوی برخی از نویسندگان و پژوهشگران در حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر، گفت: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از پایان‌نامه‌ها و مقاله‌های مرتبط با این موضوع، در زمینه های مالی و پژوهشی و نیز سهولت برای نشر آن‌ها حمایت می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار