امام جمعه علی آبادکتول:

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول با بیان این که نظام اسلامی با حضور مردم سرزنده است، گفت: مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود.

مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، مقبولیت مردمی در کنار مشروعیت الهی، یکی از ارکان شکل‌دهنده این نظام است و قوت و ضعف این مسأله هم مرتبط با میزان حضور و نقش آفرینی مردم است.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول افزود: از طرفی در شرایط کنونی مقبولیت مردمی نقش مستقیمی در امنیت ملی کشورمان می تواند ایفا کند، به گونه‌ای که هر کشوری که از پشتیبانی و حمایت‌های مردمی بالا برخوردار باشد، به لحاظ امنیت ملی هم از جایگاه بالاتری برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۲۸ خرداد امسال حماسه عظیمی در پیش داریم، گفت: گرچه خردادماه همواره یادآور اتفاقات بسیار مهمی در طول انقلاب اسلامی است اما امسال یکی از رخدادهای بسیار مهم از لحاظ حضور مردم انشاالله رخ خواهد داد.

مهدی نژاد ادامه داد: نظام اسلامی به همت حضور مردم سرزنده است و تاکنون هم به همین علت به توفیقاتی دست یافته است.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول گفت: مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده اند، دفاع مقدس با حضور مردم با سربلندی مقابل صدام و استکبار جهانی پیروز شد و همین مردم تا کنون در مقابل تمام توطئه های داخلی و خارجی دشمن، پشت نظام ایستاده و دشمن را مأیوس کرده است.

وی با ترسیم رابطه بین مردم و ولایت افزود: مردم ما تابع ولایت هستند و همیشه دنبال مرجع و امام خودشان بودند که این از محسنات و خصوصیات ویژه مردم کشورمان است؛ موضوعی که باعث شده است انقلاب اسلامی همواره در مقابل دشمنان خود بایستد.

مهدی نژاد بیان کرد: مردم در هیچ اتفاقی طرف دشمن نرفته‌اند و امامین انقلاب هم همیشه با پشتوانه مردم بوده که محکم مقابل دشمنان ایستاده اند و انقلاب را راهبری کرده اند.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول گفت: در وضعیت فعلی که دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان به میدان آمده تا مردم در انتخابات کم شرکت کند و هویت خود را در حضور حداقلی مردم در انتخابات می بینند، باید با حضور پرشور خود یک بار دیگر سیلی محکی به دشمنان بزنیم؛ دشمنی که داروی سرطان به کشور ما نمی‌دهد و به بیماران صعب العلاج هم رحم نمی‌کند و به دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات است البته مردم جواب آن‌ها را ۲۸ خرداد خواهد داد.

وی در ادامه با تشریح اهمیت انتخاب اصلح گفت: مردم باید فرد انقلابی و معتقد به ظرفیت‌های داخلی کشور را انتخاب کنند که در این صورت توقعاتی از سکاندار قوه مجریه به وجود می‌آید؛ رئیس جمهور مسئولیت‌های کلیدی دارد که امنیت کشور تا مباحث فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی را در بر می‌گیرد و مردم توقع دارند که مشکلات معیشتی زودتر حل شود.

مهدی نژاد بیان کرد: ایران کشور فقیری نیست، کشوری است که هم در زیر زمین و هم روی زمین، منابع بسیاری زیادی را دارد. کشور چهار فصل هستیم و محصولات ایرانی لذت بخش ترین محصول دنیا شناخته می شود لذا مردم نباید در چنین کشوری با تورم و گرانی دست و پنجه نرم کنند. بنابراین امید است با دولت آینده با بکارگیری تمام استعدادهای داخلی مشکلات کشور مرتفع شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار