تازه‌ترین خبر‌ها از انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری مشاهده کنید.


از پایین کشیدن بنر‌های نامزد‌های متخلف شورا‌ها در گرگان تا رقابت ۱۴۰ نامزد برای ۷ کرسی در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   در بسته امروز دوشنبه ۲۴ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را می‌خوانید.

برخورد با نامزدهای متخلف در گرگان

حمیدی فرماندار گرگان گفت: نصب بنر با ابعادخارج از دستورالعمل (۷۰×۱۰۰) در نقاط مختلف شهری تخلف است و برخود قانونی صورت می‌گیرد.

او گفت: کمیته امحا دو شب قبل تعدادی از بنر‌های تبلیغاتی که خلاف قوانین و مقررات در سطح شهر نصب شده بود را جمع آوری کرد و روند برخورد با متخلفان تا آخرین روز تبلیغات نامزدها و به محض مشاهده تخلف ادامه دارد.

فضای جدید شهری با آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات در گلستان

با آغاز رسمی تبلیغات نامزد‌های شورای اسلامی شهر‌ها و برپایی ستاد این نامزد‌ها در سطح شهر شاهد جنب و جوش طرفداران این نامزد‌ها در ستاد‌ها هستیم که با پخش موسیقی و توزیع تراکت سعی در جلب توجه مخاطبان دارند.

برگزاری همایش توجیهی سربازرسان و بازرسان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گرگان

احمد ایزد دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی شهر رو روستا در این همایش گفت:میانگین کشوری در تایید صلاحیت شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۹۵ درصد است و در گلستان ۹۶.۵ درصد از داوطلبان روستایی تایید صلاحیت شدند.

او افزود:تاکنون فضای انتخابات خوب پیش رفته و مشکلی در برگزاری روند تبلیغات انتخاباتی نداشتیم.

رقابت ۱۴۰ نامزد برای ۷ کرسی در گنبدکاووس

کریمی فرماندار گنبدکاووس گفت: ۱۴۰ نامزد انتخابات شورای شهر در مرکز گنبدکاووس برای کسب ۷ کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او افزود: تعداد نامزد‌های بخش اینچه برون ۱۸ نفر، بخش داشلی برون ۱۹۱ نفر و بخش مرکزی گنبدکاووس ۹۹۸ نامزد در ۱۳۰ روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت ۱۲۵ نفر برای ۱۵ کرسی در آزادشهر

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر هم گفت: مجموع نامزد‌های انتخابات در سه شهر ۱۲۵ نفر بوده که ۸۶ نفر آن‌ها از شهر آزادشهر، ۲۸ نفر از  نگین شهر و ۱۱ نفر نیز از شهر نوده خاندوز هستند.

او افزود: هر یک از شهر‌های آزادشهر ، نگین شهر و نوده خاندوز دارای شورای ۵ نفره اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار