رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد

حجت الاسلام احمدی گفت: یادواره شهدای هفت تیر در استان گلستان به مناسبت شهادت شهید بهشتی و یارانش برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای ۷ تیر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«احمدرضا احمدی» صبح امروز (چهارشنبه 26 خرداد) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: امیدواریم در این ایام بتوانیم یاد شهدای ترور و شهید بهشتی را گرامی بداریم و بتوانیم نسبت به تبیین افکار این شهید بزرگوار افدام کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: این مسئله غمبار است که اندیشه رهبران فکری ما در نظام جمهوری اسلامی منتقل نشود و یا آنکه از آن استقبال نشود و باید نسب به اشاعه آن اقدام شود.

حجت الاسلام احمدی بابیان اینکه باید بیش از گذشته به موضوع شهادت شهید بهشتی و یارانش بپردازیم، متذکر شد: برخی از برنامه ها به صورت ملی در نظر گرفته شده مثل یادواره شهدای هفت تیر که به این مناسبت در سطح استان برگزار می شود ولی برنامه های استانی نیز در این ایام در نظر گرفته خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته یادواره شهدای ترور به صورت وبیناری در شبکه دولت با همت بنیاد شهید ایثارگران استان برگزارشده و امسال نیز درصدد هستیم که این برنامه برگزار شود.

این مقام مسئول یادآور شد: کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه به این مناسبت تدارک دیده می شود و در این مجالس به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در پیرامون حقوق بشر آمریکایی خواهیم پرداخت و سازمان هایی مثل تبلیغات اسلامی، اوقاف و حوزه علمیه نیز می توانند با بهره گیری از ظرفیت مبلغان در این حوزه ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام احمدی تاکید کرد: نگرش برائتی نسبت به استکبار جهانی یکی از اهداف برگزاری برنامه ها داریم و یکی از مصادیق آن انتخابات است، دشمن نمی خواهد اکثر مردم در انتخابات شرکت کنند و این باورمندی که دشمن نمی خواهد در جامعه وجود دارد.

وی افزود: در دهه 60 سازمان منافقین را با برائت از دشمن نابود کردیم و با روضه خوانی بر شهید بهشتی این مهم رقم نخورد و این برائت باعث شد که مادر فرزند خود را که در تیم منافقان بوده معرفی می کند و امروز نیز باید نسبت به موضوع برائت از آمریکا کار کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار