معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن مقبولیت و مشروعیت نظام را هدف قرار داده است، گفت: حضور مردم در صحنه، مولفه قدرت و آبروی نظام است.

حضور مردم در صحنه مولفه قدرت نظام است

به گزارش گلستان 24، حجت‌الاسلام رضا دیلمی عصر چهارشنبه به مناسبت دهه کرامت در جمع کارکنان این اداره کل اظهار کرد: جامعه ای که روح علوی، نبوی، فاطمی و رضوی نداشته باشد آن جامعه هرگز به بالندگی نمی رسد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تغییر ذائقه ها و ترویج سبک زندگی غربی امروز در صدر اهداف فرهنگی جهان استکباری است

وی بیان کرد: زندگی که در زیر سایه عنایات حضرات معصومین (ع) باشد آن زندگی پویا، زنده و بالنده است و در کانون چنین زندگی و خانواده ای سلیمانی ها، حججی ها و باکری ها تربیت و رشد پیدا می‌کند.

دیلمی با بیان اینکه اهلبیت عصمت و طهارت (ع) تجلی اسماء الحسنی هستند، خاطرنشان کرد: سیره زندگی حضرات معصومین (ع) از هر زاویه ای درس و دانشگاه انسان سازی است.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) این دو برادر و خواهر با قدومشان به ایرانیان، شرافت، هویت، عزت و آبرو دادند.

وی اضافه کرد: آن زمانی که فتنه گران و معاندان دست به دست هم دادند و در جریان واقفیه منکر امامت امام رضا (ع) بودند، حضرت معصومه (س) با تاسی از صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) در صحنه دفاع از امام زمان خویش حاضر و بصیرت افزایی کرد.

دیلمی گفت: یکی دیگر از ویژگی های بی بدیل و بی نظیر حضرت فاطمه معصومه (س) در جهان اسلام، شفاعت گسترده است و امام رضا (ع) در این خصوص فرمود، حضرت فاطمه معصومه (س) دارای مقام شفاعت است.

وی توضیح داد: زندگی و سیره حضرت فاطمه معصومه (س) از هر زاویه ای درس های فراوان دارد و چقدر خوب است که در دهه نورانی کرامت، انسان زندگی خودش را با شاخصه های سیره آن حضرت تطبیق و مورد اصلاح قرار دهد.

معاون فرهنگی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تا انسان مسیر عبودیت و تقوا را طی نکند نمی تواند احیاگر دین باشد و اگر شهدا به این مقام رفیع رسیدند چون در مقام عبودیت بی نظیر و بی بدیل و مهاجر الی الله بودند.

وی بیان کرد: اگر امروز عشق و علاقه و محبت به حضرات معصومین (ع) را داریم به برکت دعای آنها است.

دیلمی با بیان اینکه انتخابات روز سرنوشت ساز و امتحان بزرگ ملت است، افزود: تمام جریان استکبار جمع شدند تا به هویت انقلاب و به اعتلای اسلام ضربه بزنند لذا همه مکلف هستند در آستانه برگزاری انتخابات جهت دفاع از اسلام ناب، انقلاب اسلامی و نظام در صحنه حاضر شوند. هر رای تیری بر چشمان ناپاک مستکبرین، منافقین و نفوذی ها است.

وی با بیان این مطلب که دشمن مقبولیت و مشروعیت نظام را هدف قرار داده است، تاکید کرد: جامعه ایمانی و جامعه هدف سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان بازوی تبلیغی امام امت، وظیفه دارند تا در بسترسازی حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور مردم در صحنه، مولفه قدرت و آبروی نظام است لذا همه ما وظیفه داریم در صحنه حاضر شویم و از ارزش ها دفاع و تلاش کنیم بستر حضور حداکثری در پای صندوق های رای را فراهم سازیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار