در مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبد کاووس؛

با حضور مشاور مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس، شاخصه‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری بررسی شد.

شاخصه‌های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری بررسی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم هاجر باقری در نشست هم‌اندیشی که با حضور اساتید و کارکنان مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبدکاووس برگزار شد، بیان کرد: خداوند را شاکریم در عصری زندگی می کنیم که می‌توانیم در سرنوشت کشور خود دخیل باشیم و حضور حداکثری را به دنبال داشته باشد.

وی، راهکارهایی را به‌منظور اجرای مشارکت حداکثری برشمرد و توضیح داد: در مرحله اول باید گره‌های ذهنی مردم را باز کنیم و اینکه رای خوب دادن، اثرات خوبی به دنبال دارد.

مشاور مدرسه علمیه الزهراء(س) گنبد کاووس با بیان اینکه در جامعه‌ای هدفمند زندگی می‌کنیم، افزود: در همین راستا باید کمپین های دغدغه‌مند بین خود و کسانی که رای نمی‌دهند یا ضعیف عمل می‌کنند، تشکیل داد.   

خانم باقری عنوان کرد: در شرایط فعلی، رسانه‌ای عمل‌کردن، تماس‌های تلفنی، تبلیغ چهره به چهره، سپردن فضاهای مجازی به نیروهای انقلابی، اجتناب از غرور کاذب، هشتک زدن با کلمات کلیدی و تاثیرگذار و ... از دیگر راه‌کارهای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح توسط مردم است.

وی در ادامه به بیان ویژگی های فرد اصلح از منظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداخت و گفت:  ایمان، مدیر و مدبر، عدالت خواه، معتقد به توانمندی های داخلی، اعتماد و اعتقاد به جوانان، مردمی،  دوری از اشرافی گری، با بصیرت، شجاع، وفادار به انقلاب، همدرد مردم، امانت‌دار و... خصوصیاتی است که یک رئیس جمهور اصلح باید داشته باشد.

استاد حوزه خواهران خاطرنشان کرد: نشانه بارز دیگر رئیس جمهور اصلح، عملکرد انقلابی، اسلامی و جهادی اوست به طوری که همراه و همقدم با مردم، در موقعیت های مختلف جامعه مانند سیل، زلزله و ... قرار گیرد، انقلابی فکر و عمل کند و راه حلی برای مشکلات آنان بیابد و بدور از بی‌تفاوتی، امید را در آنها زنده کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار