فرماندار شهرستان مینودشت در شرق استان گلستان گفت که نتیجه انتخابات شورای اسلامی ۲ شهر مینودشت و دوزین با پایان یافتن شمارش آرا مشخص شد و اعضای اصلی و علی البدل این شوراها به انتخاب مردم برگزیده شدند.

منتخبان شوراهای اسلامی ۲ شهر مینودشت و دوزین مشخص شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدابوالفضل حسینی‌نیا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۱۴ هزار و ۷۹۸ برگ‌ رای ماخوذه در شهر مینودشت، محمد کرامتلو با سه هزار و ۸۸۳ رای، سیدعلیرضا نریمانی با سه هزار و ۱۳۸ رای، محسن پسرکلو با سه هزار و ۱۳۱ رای، سیدحسن حسینی با سه هزار و ۲۶ رای و ایرج شفیع‌پور با ۲ هزار و ۳۸۲ رای برای عضویت در شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه ۴۰ داوطلب تایید صلاحیت شده در انتخابات شورای اسلامی مینودشت برای کسب پنج کرسی با هم به رقابت پرداختند، افزود: علیرضا سرایلو با ۲ هزار و ۱۶۴ رای، مهدی پاکدل با ۲ هزار و ۳۴ رای و رضا صوفی با ۲ هزار و ۳۳ رای به عنوان سه عضو علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.

حسینی نیا اضافه کرد: در شهر دوزین از توابع شهرستان مینودشت نیز ۱۲ داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از مجموع سه هزار و ۵۱۳ برگ رای ماخوذه، قربانعلی فرامرزی دوزین با هزار و ۷۰۱ رای، سیدابوذر قاضوی دوزین با هزار و ۴۸۰ رای، نورعلی وزیری دوزین با هزار و ۴۷۷ رای، عبدالله وزیری دوزین  با هزار و ۴۳۹ رای و حانی فرامرزی دوزین با هزار و ۲۱۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

به گفته وی، فرشته ملکان با هزار و ۱۸۴ رای، حسین وزیری دوزین با هزار و ۹۹ رای و جلیل فرامرزی با ۹۶۹ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر دوزین انتخاب شدند. 

شهرستان مینودشت با داشتن ۲ شهر مینودشت و صادق آباد حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و ۸۶۸ هزار و ۸۱۹ نفر جمعیت دارد که ۵۳ درصد از این جمعیت، شهرنشین هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار