عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پیامی از مشارکت جامعه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مردم استان گلستان در انتخابات 28 خرداد ماه قدردانی کرد.


عادله کشمیری از مردم گلستان قدردانی کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان که خود در نخستین ساعات آغاز رای گیری با حضور در شعبه اخذ رای تالارفخرالدین اسعد گرگانی؛ رای خود را در صندوق انداخته بود، در پیامی از مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد. در متن پیام آمده است:

حضور موثر و پرشور مردم استان گلستان و نیز جامعه ی فرهیخته ی فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا علی رغم تلاش های شبانه روزی معاندان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران؛ نشان از آگاهی، تعهد و پایبندی آن ها به نظام جمهوری اسلامی و ارزش های والای آن است.

بی شک، برگزاری انتخابات، یکی از مهمترین شاخص‌های مردم سالاری دینی است که در طول چهار دهه ی با برکت از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، به شکوفایی و کمال رسیده است.

اینجانب ضمن تشکر از تمامی اقشار مردم  خصوصا اهالی فرهنگ و هنر و ادب و کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و حامیان آنها و مسئولین دفاتر و ... که با حضور خود و ایجاد شور و نشاط؛ زمینه ساز مشارکت آحاد مردم عزیز در انتخابات شدند؛ از زحمات خالصانه تمامی عوامل برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه های انتخابیه؛ اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری کرده و این پیروزی بزرگ را به همه بزرگواران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار