دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از سوی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است.


برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، دوازدهمین دوره جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از عید سعید فطر تا عید سعید غدیر،  از سوی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری می باشد و نظر به گستردگی موضوع جشنواره به اطلاع تمامی فعالان فرهنگی می رسد.

دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال با موضوعات : انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، اقوام،فرهنگ محلی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید،تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی، خدمات مطالعاتی،آموزشی و پژوهشی و همچنین موضوع ویژه فضای مجازی و مقابله با کرونا در قالب های: پایگاه های اینترنتی، محتوای دیجیتال، پویانمایی و هنرهای دیجیتال، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای، شبکه های اجتماعی، از عید سعید فطر تا عید سعید غدیر، در حال برگزاری است.
یادآوری می شود؛ نحوه ثبت نام و ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال از طریق آدرس اینترنتی : www.platzaar.ir  امکان پذیر است.
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار