رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل ۲۲ فقره جرایم انتخاباتی در استان خبرداد و گفت: ۳۰ پرونده فساد اقتصادی هم اکنون در دادسرای گرگان در حال رسیدگی است.

رسیدگی به ۳۰ پرونده فساد اقتصادی در دادسرای گرگان

به گزارش گلستان 24، هادی هاشمیان شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: در دو ماهه نخست امسال جرائم اولویت دار در استان مانند سرقت، ضرب و جرح، نگهداری مواد مخدر و غیره چهار درصد کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: ۲۱۵ مورد فقره پرونده مشکلات واحدهای تولیدی در دست بررسی بوده و ۷۴ مورد بازدید از آنها صورت گرفته است.

وی از شناسایی ۳۴۸ واحد تعطیل در استان هم خبرداد و گفت: در سال گذشته ۴۰۰ فقره پرونده واحدهای تولیدی بررسی و ۳۰۳ مورد از مشکلات آنها بررسی و رفع شد.

هاشمیان اضافه کرد: همچنین در سال گذشته هفت کارخانه تعطیل شده با ۲۳۶ کارگر به محل کار خود برگشتند و همچنین برای بازگرداندن ۴۷ واحد تولیدی که به تملک بانک ها درآمده اند، تلاش می کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری ۹۲ هکتار از جنگل ها و ۱۸۳ هکتار از مراتع خلع ید شد.

وی همچنین با اشاره به انتخابات، گفت: گلستان در زمینه تخلفات انتخاباتی مشکل جدی نداشت و ۱۱۷ مورد تذکر شفاهی داده شد که مختص انتخابات شوراها بود و در مجموع ۲۲ فقره پرونده جرایم انتخاباتی در استان تشکیل شد.

هاشمیان بیان کرد: هم اکنون در استان ۳۰ پرونده فساد اقتصادی در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است و برای تعدادی از آن‌ها رای بَدوی صادر شده که بعد از قطعیت، اعلام می‌کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار