رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان:

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در استان گلستان گفت: آیت ا..رئیسی پس از پیروزی در انتخابات در 45 روز آینده وظیفه سنگینی را به عهده می گیرد.

آیت ا..رئیسی 45 روز دیگر وظیفه سنگینی را به عهده می گیرد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید علی طاهری در جمع روسای ستادهای انتخاباتی آیت ا..رئیسی در استان با اعلام این مطلب اظهار کرد: حضور مردم این بار در پای صندوق های رای دوباره نقشه های دشمنان داخلی وخارجی را برای ضربه زدن به نظام خنثی کرد و حالا آیت ا..رئیسی به عنوان منتخب مردم وظیفه سنگینی بر دوش دارد.

وی افزود:  با اینکه مردم در 8 سال گذشته مشکلات زیادی به دلیل برخی ناکارآمدی های دولت قبلی تحمل کردند اما این بار با همان مشارکت 8/48 درصدی نشان دادند که همچنان بر نظام و انقلاب پایبند هستند و برای آینده کشور  دلسوزی می کنند.

دکتر طاهری ادامه داد: حالا زمان آن رسیده تا آیت ا..رئیسی و دوستداران ایشان برای احقاق وعده های ایشان و  افزایش امید در مردم  در کنار همدیگر جامعه عمل به این وعده ها بپوشانند تا در 4 سال آینده مردم با مشارکت صد درصدی در پای صندوق های رای حاضر شوند و به ایشان رای بدهند.

رئیس ستاد آیت ا..رئیسی در گلستان اظهار کرد: با انتخاب آیت ا..رئیسی مردمی که ایشان را انتخاب کردند وپای عهد خود در جلوی دشمنان انقلاب ایستادند ، منتظرند تا ایشان با یک دولت مردمی، دلسور، توانمند و کارآمد برنامه های جدیدی را حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی ارائه دهند و این حق مسلم مردم ما است.

وی گفت: امید داریم در ماه های آتی روزهای پر از خبرهای خوب و امید وار کننده از دولت آیت ا.. رئیسی در رابطه با رفع مشکلات مردم و توسعه در کشور پخش شود تا آنان که مدام بر طبل نا امیدی می کوبیدند که با آمدن آیت ا..رئیسی در کشور دیوار کشیده می شود ببیند که ایشان مدیری عملگرا ، مقتدر و مردمی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار