مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان :

در جلسه ای در روز چهارشنبه دوم تیر ماه، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان با غلامعلی شهمرادی مدیر عامل مخابرات استان، در جهت بومی سازی سازی برنامه های نمازی و مشارکت در اجرای فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در سطح استان، دیدار و گفتگو کرد.

شناسایی ظرفیت های مهم دستگاه های اجرایی، گامی در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ نماز است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، در جلسه ای در روز چهارشنبه دوم تیر ماه، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان با غلامعلی شهمرادی مدیر عامل مخابرات استان، در جهت بومی سازی سازی برنامه های نمازی و مشارکت در اجرای فعالیتهای فرهنگی و آموزشی در سطح استان، دیدار و گفتگو کرد.

محمدی در این جلسه با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت های مهم دستگاه و بومی سازی برنامه های مصوب ابلاغی، بر شکل گیری مسیری واحد در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ نماز در بین کارکنان و خانواده آنان تاکید کرد.

وی طرح بومی‌سازی برنامه‌های نماز را طرحی خوب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در سطح استان دانست و خاطرنشان کرد: این طرح در تمامی دستگاه اجرایی استان اجرا می‌شود.

محمدی در پایان با بیان اهمیت و آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی، بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ نماز در جامعه از رسالت‌های اساسی ستاد اقامه نماز است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون قدم‌های خوبی در حوزه نماز و توسعه فرهنگ آن در استان برداشته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار