معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گلستان گفت: در جدیدترین ارزشیابی کشوری، دادگستری استان رتبه سوم استفاده از فناوری را کسب کرده است.

دادگستری گلستان رتبه سوم استفاده از فناوری در کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ رسولی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: ارزشیابی و رده بندی دادگستری‌ها با شاخص استفاده از فناوری در جلسه اخیری که با رئیس قوه‌قضاییه داشتیم اعلام شده است.

او همچنین درباره موارد خدمات الکترونیک در استان گفت: یکی از مهم‌ترین این خدمات صدور گواهی سوء پیشینه است که تعداد درخواست‌های صدور آن بیش از دیگر درخواست‌ها است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گلستان گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه عدل ایران درخواست‌های خود را ثبت و در همان روز پاسخ خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد درخواست‌ها در همان روز پاسخ داده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: افراد همچنین می‌توانند از طریق برنامه یا اپلیکیشن عدالت همراه و از طریق گوشی‌های تلفن خود درخواست‌های این چنینی را ثبت کنند.

او ادامه داد: استفاده از فناوری خصوصاً در شرایط کرونایی بسیار تسهیل کننده است و رضایتمندی مردم را در پی دارد.

او گفت: بر اساس ارزشیابی‌هایی که به صورت روزانه ثبت و پایان هر ماه اعلام می‌شود حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم از خدمات الکترونیک دادگستری گلستان رضایت دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار