از هشدار خاموشی در گلستان تا مهار آتش سوزی در شرق استاناز جمله اخبار مهم جمعه چهارم تیرماه در گلستان بود.

از هشدار خاموشی در گلستان تا مهار آتش سوزی در شرق استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، فرماندار گرگان گفت: پنج حلقه چاه طرح اضطراری و چاه ادارات طی چند روز آینده وارد مدار می شود که با انجام این طرح، ۲۰۰ لیتر آب بر ثانیه به ظرفیت شبکه آب گرگان اضافه خواهد شد.

استاندار گلستان از مصرف روزانه سه هزار تن سیمان در استان خبر داد و گفت: نیمی از نیاز از طریق کارخانه سیمان گلستان تأمین می شود و البته استان مشکلی در تولید و توزیع سیمان ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: با توجه به شرایط موجود (گرمی هوا و خالی بودن سدها) مصرف برق گلستان به مرز هشدار رسیده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است از شیوه های مختلف نوین و فرهنگی، هنری و اجتماعی در تبلیغ اسلام استفاده شود.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از اجرای طرح ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در استان خبرداد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از مهار و کنترل آتش در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۲۹۲ بیمار کرونایی در مراکز درمانی سطح استان خبرداد و گفت: ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

۵طرح عمرانی دادگستری گلستان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس قوه قضاییه افتتاح شد.

حق شناس گفت: باید همه زنجیره کالا از عمده فروشان و خرده فروشان وضعیت خود را در سامانه ثبت کنند درغیر این عرضه خارج از شبکه فعالیت آنها تلقی می شود.

مدیرکل انتقال خون گلستان گفت:گلستانی ها ۵ هزار واحد خونی در خرداد اهدا کردند، ذخایر خونی استان گلستان به ۳.۵ روز رسید.

تاجره گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر در استان ۳۶ درصد افزایش یافته است.

دست و پنجه نرم کردن گلستان با کم آبی، داستان دنباله‌دار سال های اخیر این استان شمالی است که با وجود بهره‌مندی از رودخانه‌ها و منابع آبی سطحی و زیرزمینی متعدد، هنوز راهی برای حل دائمی آن پیدا نشده و شاید چاره قطعی این مشکل، شیرین‌کردن آب دریای خزر باشد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت که آتش سوزی ۲ نقطه جنگلی آق‌امام و زیتون تپه شهرستان آزادشهر با همکاری حدود ۱۲۰ نفر از مردم محلی، نیروهای منابع طبیعی و بسیجیان و نیروهای ارتشی و سپاهی بعد از چند ساعت تلاش مهار شد.

مدیر جهادکشاورزی کلاله در شرق استان گلستان از کشت انواع زراعت بهاره و تابستانه از جمله شالی، هندوانه، ذرت علوفه‌ای و آفتابگردان درسطح ۶ هزار و ۶۴۶ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت که سطح زیرکشت امسال به سبب خشکسالی ۲۰ درصد کمتر از سال قبل است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار