از تجمع سیب زمینی کاران در گرگان تا تغییرات اقلیمی و خشکسالی حاد در گلستان از جمله اخبار مهم یک شنبه ششم تیرماه در گلستان بود.

از تجمع سیب زمینی کاران در گرگان تا تغییرات اقلیمی و خشکسالی حاد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​گلستان ما، با رأی نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا منتظری به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

سیب زمینی کاران گرگانی امروز در اعتراض به قیمت پایین خرید توافقی سیب زمینی در میدان بار گرگان تجمع کردند.

دبیر جشن های زیر سایه خورشید گلستان گفت: حدود ۴۰ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید و شبکه جوانان رضوی در استان اجرا شد.

اهدای عضو شهروند کردکویی جان دو بیمار را نجات داد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان گفت: چهار تن و ۷۸۰ کیلوگرم مواد مخدر طی سه ماه ابتدای سال در گلستان کشف شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: پارامترها نشانگر خشکسالی و تغییر اقلیم در گلستان است که باید رفتار خود را متناسب با شرایط عوض کنیم.

کارشناس هواشناسی گلستان از استمرار هوای گرم در استان خبرداد و گفت: وزش باد شدید در گلستان سبب کاهش کیفیت هوا در مناطق شمالی خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر در مراکز درمانی اعتیاد گلستان تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از شناسایی و دستگیری سه نفر به اتهام کلاهبرداری با شگرد اعطای کمک بلاعوض در این شهرستان خبر داد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول گفت: تلاش‌ها برای یافتن پیرمردی که از عصر روز گذشته در جنگل کبودوال علی‌آبادکتول گمشده است، ادامه دارد.

مدیر مرکز نوآوری و شتابدهی گلستان از برگزاری رویداد چاره جو در حوزه‌های گیاهان دارویی و صنایع‌دستی و گردشگری در استان خبرداد.

اصغری از کشف عرضه خارج از شبکه ۵۴۳ کیسه آرد در مرکز گلستان خبر داد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس از برپایی ۱۸۷ پایگاه طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان این شهرستان در تابستان امسال خبر داد و گفت که کلاس‌های این طرح به‌صورت حضوری با نفرات محدود و مجازی از اول تیرماه در ۱۸۷ مدرسه و پنج کانون فرهنگی - ورزشی آغاز شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان آدم‌ربایی کودکان در این استان را تکذیب کرد و گفت که با انتشاردهندگان شایعات طبق قانون برخورد خواهد شد.

هادی حق‌شناس استاندار گلستان در حکمی برای اولین بار در کشور مسوولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری را به یک زن واگذار کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب گنبدکاووس گفت که ۱۵ روستای بخش مرکزی و سه روستای بخش مرزی داشلی‌برون این شهرستان باوجود برخورداری از منابع آب، به سبب استفاده از آب شُرب برای مصارف دام و کشاورزی و قطع مکرر برق با کمبود شدید آبی مواجه هستند.

تاجره گفت: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات مواد مخدر در استان ۳۶ درصد افزایش یافته است.

ایجاد مدیریت شهری تحول آفرین، شفاف‌سازی بودجه‌نویسی، تقویت نظارت بر امور شهرداری و تلاش برای ارتقای جایگاه گرگان در ابعاد مختلف حیات شهری از جمله مطالبات مردم از منتخبان شورای اسلامی شهر تاریخی استرآباد در دوره ششم است.

رضایی گفت: شیوع اعتیاد در متولدین دهه ۷۰ و ۸۰ بیشترین آمار را در استان گلستان به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام گرزین از شکل گیری ۱۷ پایگاه اجتماعی در محلات آسیب پذیر استان گلستان خبر داد و گفت: شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در این محلات هستیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار