از آغاز دومین کنکور سراسری کرونایی تا وقوع سیلاب در مراوه تپه از جمله اخبار مهم چهارشنبه نهم تیرماه در گلستان بود.

از آغاز دومین کنکور سراسری کرونایی تا وقوع سیلاب در مراوه تپه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، تلاش ۴ روزه تیم‌های جست‌وجو برای یافتن سرنخی از پیرمرد گم شده در جنگل‌های کبودوال شهرستان علی آبادکتول نتیجه‌ای نداشته و هنوز اثری از این فرد پیدا نشده است.

کارشناس هواشناسی گلستان از تقویت امواج ناپایدار در استان از امشب خبرداد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آب زیر زمینی، شیرین کردن آب دریای خزر سریع ترین راه برای تامین آب در استان گلستان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان در خصوص تامین برق گفت: استان گلستان با داشتن نیروگاه برق علی‌آبادکتول نباید مشکل قطعی برق داشته باشد.

فرماندار گرگان گفت: مشکل چاه آب بیمارستان صیاد شیرازی طی چند روز آینده برطرف می شود تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

فرماندار مراوه تپه از وقوع سیلاب در مراوه تپه خبرداد و گفت: هم اکنون مسیر پنج روستا بازگشایی شده و اما دو محور روستایی همچنان مسدود است.

۳۱ هزار و ۵۰۰ داوطلب گلستانی در کنکور ۱۴۰۰ با هم رقابت می کنند و اولین روز با رقابت هنری ها آغاز شد.

افزایش قیمت نهاده های دامی و عدم همخوانی قیمت تمام شده با قیمت فروش سبب شده دامداران گلستانی در معرض ورشکستگی قرار بگیرند، لذا دستگاه های متولی باید از این صنعت حمایت کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی در شهرستان گمیشان از سوی بنیاد برکت پرداخت می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار