راه دسترسی ۹ روستا در بخش مرکزی و گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه عصر و شب گذشته به علت وقوع سیلاب مسدود شده بود که با تلاش گروه‌های راهداری همه مسیرها بازگشایی شده است.

بازگشایی راه‌های روستایی در منطقه مرزی " مراوه‌تپه"گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان ، از بعد از ظهر روز گذشته و با ورود سامانه ناپایدار به گلستان، بارش‌های رگباری در برخی مناطق شرق استان به وقوع پیوست که نتیجه آن جاری شدن سیلاب در شهرستان مرزی مراوه تپه و خسارت تندباد در مینودشت و کلاله بوده است.

در سیلاب عصر روز گذشته که در مراوه تپه رخ داد راه دسترسی 9 روستا در بخش‌های مرکزی و گلیداغ از جمله " مردم دره"، " عطاجان قربانی"، " قرناق" و غیره شده بود. ضمن اینکه سیلاب وارد منازل مسکونی برخی روستاییان شده و خسارت‌هایی هم در این بخش وارد کرده است.

سیدرضا قادری، مدیرکل مدیریت بحران استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هواشناسی نسبت به وقوع بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان اخطار داده بود و از عصر روز گذشته در شرق استان شاهد باران‌های رگباری بودیم.

وی گفت: در اثر بالا آمدن آب رودخانه و جاری شدن سیلاب، برخی از منازل مسکونی در مناطق روستایی مراوه تپه دچار آبگرفتگی شدند و پاکسازی این منازل از گل و لای در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: سیلاب دیروز خسارت‌هایی هم به بخش کشاورزی وارد کرد و کارشناسان جهادکشاورزی در حال بازدید میدانی و برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

وی گفت: همچنین راه دسترسی 9 روستا در این شهرستان که در اثر سیلاب مسدود شده بود با تلاش گروه‌های امدادی و راهداری بازگشایی شده است.

هواشناسی استان گلستان در هشدار سطح زرد خود اعلام کرد بارش‌های رگباری و کاهش دما در استان تا اواخر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار