بیکی گفت: تقویت بخش خواهران کانون های مساجد نیازمند یک پشتوانه علمی است که حوزه های علمیه خواهران می توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

تقویت بخش خواهران کانون های مساجد نیازمند یک پشتوانه علمی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تفاهم نامه همکاری بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیریت حوزه های علیمه خواهران می تواند ثمرات بسیار مفید برای هر دو دستگاه داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تقویت بخش خواهران کانون های مساجد نیازمند یک پشتوانه علمی است که حوزه های علمیه خواهران می توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

 

وی ادامه داد: این تفاهم نامه زمینه تولیدات برنامه ای را نیز افزایش می دهد و می تواند یک شناخت دو سویه را فراهم کند.

 

بیکی اظهارداشت: بسیاری از کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند که خواهران قرآنی در آن یک نقش فعالیتی پر رنگی دارند که لازمه پختگی برنامه ها ارتباط با حوزه علمیه است.

 

وی گفت: از سوی دیگر حوزه های علمیه نیز برای شناخت از مسائل فرهنگی سطح جامعه و ارتباط با فعالان فرهنگی در مسجد نیازمند حضور موثر در کانون های مساجد هستند تا بر اساس آن هم کسب تجربه کنند و هم فعالیت های علمی خودشان را به صورت علمی منتقل کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ظرفیت خواهران در کنار کانون های مساجد یک ظرفیت بسیار بالایی است که نباید از آن غفلت کرد و برای آن باید برنامه ریزی موثر و کاربردی انجام داد.

 

وی اظهارامیدواری کرد: این تفاهم نامه منشاء برکات خوبی برای هر دو دستگاه باشد و آثار عملی آن را مشاهده کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار