نماینده مردم علی آباد در مجلس، گفت: علی رغم پیگیری‌ها و تذکرات متعدد کماکان بیش از ۵۰ درصد مطالبات کشاورزانی که محصول کلزای خود را در خرداد ماه تحویل دولت داده‌اند تاکنون پرداخت نشده است.

بیش از ۵۰درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار پرداخت نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ رحمت اله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان کلزا کار که محصول خود را تحویل دولت داده‌اند، گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکرات متعدد، نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته شده با وزیر جهاد کشاورزی ومعاون رئیس جمهور و مدیر عامل سازمان غله کشور تا کنون مطالبات کشاورزان کلزا کار پرداخت نشده است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشاورزان محصول کلزای خود را در خردادماه تحویل دولت داده اند اما تا کنون مطالبات خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: دولت تا کنون 200 میلیارد تومان از مطالبات کشاورزانی که محصول کلزای خود را به دولت تحویل داده اند را پرداخت کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: بیش از 50 درصد مطالبات کشاورزان کلزا کار در سطح کشور که محصول خود را در خردادماه به دولت تحویل داده‌اند پرداخت نشده و این موضوع باعث نارضایتی آنها شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار