بمنظور حمایت از دانش آموزان مستعد طرح((مدارس همدل)) در مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی استان گلستان اجراء می شود.

بهره مندی دانش آموزان نیازمند گلستانی از طرح مدارس همدل

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی ، مدیر کل کمیته امداد استان گفت:در راستای تحقق اهداف و راهبردهای کلان این نهاد، مبنی بر مشارکت و هم‌افزایی با سایر سازمانها در انجام امور خیر و ترویج فرهنگ خیر و احسان در جامعه و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص همدلی و کمک مؤمنانه؛ طرحی با عنوان ((مدارس همدل)) با هدف گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی ، با همکاری آموزش و پرورش طراحی و اجراء شد که به واسطه آن دانش‌آموزان مستعد مورد حمایت کمیته امداد از خدمات آموزشی کیفی رایگان در مدارس هیأت امنایی و غیر دولتی بهرهمند می‌ شوند.
بابایی اظهار داشت: ازدستاوردهای اجرای طرح مذکوردر سال گذشته تعداد 219 دانش آموز به مدارس غیر انتفاعی وهیئت امنایی معرفی شدند که باتوجه به کیفی بودن خدمات و پس از بررسی شرایط پذیرش ، بیش از 160 دانش آموزتحت حمایت این استان ،ثبت نام نهایی شدند.
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان با اشاره به 17هزار دانش آموز تحت حمایت ، خاطر نشان کرد: این طرح در سال تحصیلی جدید هم با جدیت دنبال می شود و انتظار می رود با توجه به تفاهم و مکاتبات صورت گرفته،تمامی دانش اموزان سال تحصیلی گذشته همچنان از خدمات بهره مند و شرایط ثبت نام دانش آموزان مستعد برای حداقل ، هرمدرسه یک نفردر سال تحصیلی جدید نیز فراهم شود .
وی افزود: با هدف توسعه و ترویج طرح همدل و در راستای تجلیل وقدردانی از مدیران وموسسان نیکوکار ، مراسمی بصورت ویدئو کنفرانس کشوری، با حضوربختیاری ، رئیس کمیته امداد و حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش درروز سه‌شنبه مورخ 22‌‌/04‌‌/1400 و متناظر با آن در مراکز استان ها برگزار گردید.
بابایی تصریح کرد : مدیران محترم مدارس همدلی که به دلیل وضعیت کرونا در استان شرایط حضور در مراسم برای آن‌ها فراهم نبوده، از طریق لینک www.aparat.com/keikmo/live در این مراسم شرکت داشتند. در پایان هم از مدیران مدارس منتخب حاضر در مراسم با اهداء لوح تقدیر، تابلو مدارس همدل و قاب فرش متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) قدرانی به عمل آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار