مسئول مسجد جامع گلشن گرگان خبر داد

بادفام گفت: در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۹ هزار پرس غذای گرم توسط مسجد جامع گلشن گرگان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

طبخ و توزیع ۲۹ هزار پرس غذای گرم توسط مسجد جامع گلشن گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «داود بادفام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تلاش شد که روزانه یک هزار پرس غذای گرم در مسجد جامع گلشن گرگان طبخ و بین نیازمندان توزیع شود.

 

مسئول مسجد جامع گلشن گرگان ادامه داد: بر این اساس در ماه مبارک رمضان 29 هزار پرس غذا گرم طبخ کردیم و این غذای گرم بین نیازمندان شهر و روستا توزیع شد.

 

بادفام با بیان اینکه در این امر خداپسندانه نماینده ولی فقیه در استان گلستان راهنما و پشتیبان ما بودند، متذکر شد: همچنین خیران زیادی در سطح استان مثل مدیرکل کمیته امداد، فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی مجموعه ربع کمالان همواره در طول سال با تامین اقلام مورد نیاز ما از این حرکت خداپسندانه حمایت کردند.

 

وی افزود: طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان جزوی از مواسات به شمار می رود و همه باید تلاش کنیم که فشار معیشی را برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه کمتر کنیم.

 

مسئول مسجد جامع گلشن گرگان متذکر شد: در طول یک سال گذشته 150 هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان در مناسبت های مختلف توزیع کردیم که ارزش ریالی آن بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

 

بادفام تاکید کرد: در تمامی ایام مذهبی نسبت به طبخ غذای گرم اقدام کردیم و برای مثال در عید غدیر سال گذشته دو هزار و 500 پرس غذای گرم، در ماه محرم سال گذشته 30 هزار پرس غذای گرم و در ایام محرم 18 هزار پرس غذای گرم طبخ و با توجه به شرایط کرونا بین نیازمندان توزیع شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار