از روند صعودی کرونا دلتا در استان تا هشدار وقوع سیلاب تابستانه در گلستان از جمله اخبار مهم سه شنبه بیست و دوم تیرماه در گلستان بود.

از روند صعودی کرونا دلتا در استان تا هشدار وقوع سیلاب تابستانه در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با اشاره به کاهش روز افزون رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان گفت: شیب ابتلا به ویروس کرونا از نوع سویه دلتا در گلستان رو به افزایش است.

***مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان از روز چهارشنبه خبرداد و گفت: با توجه به شدت بارش ها احتمال وقوع سیلاب ناگهانی در گلستان وجود دارد.

*** فرمانده انتظامی علی آبادکتول از دستگیری سارق حرفه ای خانه باغ ها با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. 

*** رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از غرق شدن دو نفر در استخر کشاورزی روستای خیرات این شهرستان خبرداد.

*** مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تحول در ترویج عفاف و حجاب با تقویت بنیان خانواده انجام می شود.

***با تقویت جریانات مرطوب و خنک شمالی در گلستان، هواشناسی این استان هشدار سطح نارنجی خود را در خصوص احتمال وقوع سیلاب تابستانه، آبگرفتگی معابر، وزش شدید باد و غیره صادر کرده است.

***رئیس کل دادگستری گلستان از رد دادخواست بانک‌ها برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان در ۱۱ پرونده خبر داد.

*** دامدار گلستانی گفت: متاسفانه در توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران واقعی هیچ نظارت دقیق توسط متولیان امر صورت نمی‌گیرد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: دپو نهاده‌های دامی در گمرک جنوب و عدم ترخیص آن سبب افزایش قیمت آن شده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مشکلات موجود در حوزه دامداری و دپو نهاده‌های دام وارداتی در گمرکات، واردکنندگان نهاده‌های دام در کشور به صورت شفاف مشخص شده تا معلوم شود چند نفر از دستگاه‌های خاص هستند.

***بابایی از اعلام آمادگی کمیته امداد برای جمع آوری نذورات از طریق ۲۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ پایگاه مستقر در گلستان خبر داد.

***حسینی گفت: در سال گذشته ۴۷۰ مسکن برای خانواده های دارای دو معلول گلستانی ساخته شد.

***آمارهای پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان نشان می دهد که میزان پرونده های قاچاق کالا و ارز ۶۲ درصد رشد داشته و همچنین در تعزیرات گلستان نیز با افزایش ۲۳۶ درصدی پرونده های قاچاق رو به رو هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار