معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از اطعام‌دهی روز غدیر با برپایی 110 دیگ غذا در شهرستان گرگان خبر داد.

«اطعام‌دهی روز غدیر» با برپایی ۱۱۰ دیگ غذا در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام مهدی انتصاری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت عید غدیر مراسم اطعام‌دهی روز غدیر با برپایی ۱۱۰ دیگ غذا در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت دو اعیاد بزرگ و فرخنده «قربان» و «غدیر» تصریح کرد: مراسم اطعام‌دهی روز غدیر با همت ستاد مردمی غدیر در خیابان خمینی و یا میدان شهرداری شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*عدم برگزاری مراسم متمرکز در روز غدیر/ عید غدیرخم عید ولایت است

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابراز کرد: قطعا در این روز بزرگ مراسم متمرکز نخواهیم داشت و پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم حتما رعایت خواهد شد.

انتصاری «عید غدیرخم» را عید ولایت برشمرد و خاطرنشان کرد: عید غدیرخم یک از اعیاد بزرگ و برتر امت اسلام است و در این روز سترگ پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) امام علی (ع) را به عنوان الگوی حاکم اسلامی در میان مردم معرفی کرد.

* رمز عید بودن غدیر، کمال دین در سایه تداوم نبوت از طریق امامت است

وی با بیان اینکه عید غدیر از اساسی‌ترین و مهمترین برنامه پیامبر اکرم (ص) برای تضمین استمرار اسلام و حفظ عظمت اسلام و جامعه اسلامی است، اظهار کرد: فضیلت روز غدیر آن‌قدر والا است که امام رضا (ع) در این زمینه فرمودند« کسی که در غدیر به مومنین اطعام دهد ثواب اطعام یک میلیون پیامبر، صدیق و شهید را دارد».

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان رمز عید بودن غدیر را کمال دین در سایه تداوم نبوت از طریق امامت برشمرد و اذعان کرد: روز عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد مذهبی است این عید عید مستضعفان است عید محرومان است عید مظلومان جهان است عیدی است که خدای تبارک و تعالی به وسیله رسول اکرم (ص) برای اجرای مقاصد الهی و ادامه تبلیغات و ادامه راه انبیا، حضرت علی (ع) را منصوب کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار