روسای ۲ اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس گفتند که مردم نوعدوست این شهرستان در ایام عید سعید قربان امسال نذورات خود شامل (گوشت، دام زنده، پوست دام و وجه نقد) به ارزش ۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به این نهاد اهداء کردند که افزون بر ۲ برابر سال قبل است.

نذورات عید قربان مردم گنبدکاووس به کمیته امداد ۲ برابر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ روسای ۲ اداره کمیته امداد گنبدکاووس روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از مردم و نیکوکاران به سبب اهدای نذورات عید قربان افزودند که هدایایی مردمی پس از جمع آوری از سوی ۲۰۸ پایگاه‌ ثابت و سیار، مراکز نیکوکاری و عوامل زکات این نهاد در مناطق شهری و روستایی این شهرستان بسته‌بندی و بین مددجویان و خانوارهای نیازمند توزیع شد.

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس دراین خصوص گفت که امسال این اداره برای جمع آوری نذورات عید سعید قربان مردم و نیکوکاران در قالب طرح نذر قربانی، یک پایگاه ثابت در میدان مرکزی شهر، یک پایگاه سیار و ۲۵ مرکز نیکوکاری در محلات شهری و ۹۵ پایگاه در مناطق روستایی این شهرستان برپا کرد.

محمد باقرپور افزود: امسال مردم نوعدوست و نیکوکار گنبدکاووس درمجموع ۲۴ میلیارد ریال به این اداره که هفت هزار و ۲۴۵ خانوار با جمعیت ۱۳ هزار و ۱۶۴ نفر زیرپوشش دارد، نذورات اهدا کردند که هفت میلیارد ریال بیشتر از سال قبل بود. 

همچنین رییس اداره کمیته امداد منطقه ۲ گنبدکاووس نیز گفت که امسال این اداره برای جمع آوری نذورات مردم و نیکوکاران این شهرستان به مناسبت عید سعید قربان در مجموع ۸۶ پایگاه ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری درمناطق شهری و روستایی این شهرستان برپا کرد.

محسن خداپرست افزود: امسال با همراهی مراکز نیکوکاری و عاملین زکات کمیته امداد در مناطق روستایی و شهری موفق به جمع آوری ۳۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شدند که پس از بسته بندی بین مددجویان و خانوارهای نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: نذورات اهدایی امسال عید سعید قربان مردم و نیکوکاران گنبدکاووس به اداره کمیته امداد منطقه ۲ این شهرستان که ۶ هزار و ۱۴۰ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر زیرپوشش دارد ۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بیشتر از سال قبل بود.

کمیته امداد شهرستان ۳۷۰ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار