دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: در دولت آینده تمام تلاش خود را می کنیم تا پای صنعت به استان باز شود و اگر صنایع تکمیلی و تبدیلی به گلستان آورده شود موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود.

 ورود صنعت به گلستان موجب رونق تولید و اشتغال می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: کمبود آب در گلستان از مشکلات اساسی است و مجمع نمایندگان در شروع کار خود ابتدا نگاه جدی به تامین آب استان در بخش کشاورزی و آشامیدنی داشتند که در حوزه کشاورزی با آبیاری قطره‌ای اقدامات خوبی صورت گرفت.

 

منتظری ادامه داد: برای تامین آب شرب شهر گرگان ۳۰ میلیارد تومان بودجه به سدشصکلاته(میرداماد) اختصاص داده شد و همچنین با موافقت وزارت نیرو  ۱۰۰میلیون مترمکعب آب دریای خزر بصورت دراز مدت شیرین سازی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون که مقامات استانی زحمت های بسیاری برای آن کشیدند می‌تواند سیمای آینده استان باشد.

 

دبیرمجمع نمایندگان گلستان افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کشور برای سرمایه گذاری در گلستان دعوت کردیم و قرارداد احداث مجتمع بزرگ دامداری ۲هزار رآس بسته شده که شرکت شیر پگاه به راحتی می‌تواند شیر را تامین کند و اشتغال زایی خوبی ایجاد شود.

 

وی بیان کرد: حتما حمایت‌های لازم از طریق بانک‌ها برای مشاغل های خانگی و خرد را انجام خواهیم داد و حمایت از تولید صرفا تولیدهای بزرگ نیست و صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت گام های خوبی در این زمینه برداشته‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تولید اشتغال در استان در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای حمایت از مشاغل خانگی درنظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار