فعال اقتصادی گفت: دولت آینده برای زیرساخت های استان گلستان باید اقدامات اساسی را انجام دهد و نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

 زیر ساخت‌های گلستان در حوزه صنعت نیاز به اقدامات اساسی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ شروین اردلان در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: استان گلستان در زمینه صنعت از استان‌های محروم کشور است که این محرومیت به بخش‌های مختلف دیگر را داریم  و تا زمانی که اشتغال ایجاد نشود مشکلات حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: باید در زیر ساخت‌های گلستان کارهای اساسی انجام شود در زمینه صنایع غذایی، سردخانه‌های مناسبی نداریم و کمبود آب شدیدی به ویژه در شهر گرگان وجود دارد که به تازگی با موافقت وزارت نیرو مجوز برداشت از آب دریای خزر برای شیرین سازی گرفته شده اتفاق بسیار خوبی است.

 اردلان بیان کرد: گردشگری می‌تواند بازویی برای توسعه استان باشد و گلستان دارای کوه، تالاب های بین‌المللی، دریا، جنگل، بیابان، آبشارهای متعدد، بافت‌های تاریخی و... دارد که دولت آینده  با ایجاد زیر ساخت‌ها در حوزه گردشگری می‌تواند اشتغال زیادی برای جوانان ایجاد کند.

اردلان تصریح کرد: با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون در گلستان شاهد حضور سرمایه گذاران از کشورهای مختلفت در استان خواهیم بود و اگر بخشی از استان رونق اقتصادی ایجاد شود تاثیرات مثبت آن در تمام مناطق دیگر خواهد داشت.

فعال اقتصادی یادآور شد: زمانی که یک‌ بازرگان وارد گلستان می‌شود به دنبال آن ارز وارد استان خواهد شد و باعث می‌شود شاهد رونق اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال زایی و توسعه استان شاهد خواهیم بود

وی گفت: دولت آینده که به زودی بر سرکار می آید باید نگاه ویژه‌ای به صنعت در کشور داشته باشد زیرا که مقام معظم رهبری بر موضوع صنعت تاکید ویژه ای دارند.

اردلان با اشاره به اینکه موضوع صنعت باید مورد حمایت قرار گیرد خاطر نشان کرد: زمانی که صنایع کشور پویا باشد باعث ایجاد اشتغال و درآمدزایی خواهدشد و این درآمدها صرف هزینه آبادانی کشور می شود و اثرات آن برای دولت خواهد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار