حمیدی به میزان ابتلای کارمندان دولت به کرونا در گرگان اشاره کرد و گفت: در روز گذشته بخشداری مرکزی ما نیروی برای ارائه خدمت به مردم نداشت.

چالش ارائه خدمت به مردم به دلیل ابتلای کارمندان به کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد حمیدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شهر گرگان از تمامی محدودیت هایی که در فعالیت های اجتماعی اعمال می شود متناسب با مصوبه ستادملی کرونایی کشور اهتمام داشیم.

 

فرماندار گرگان  ادامه داد: برگزاری هر گونه مراسم به ویژه عروسی و عزا ممنوع است، هر ساله قبل از محرم مراسم عروسی برگزار می شود و امسال نیز متاسفانه شاهد برگزاری این مراسمات هستیم.

 

حمیدی بیان کرد: مکان های برگزاری این مراسم ها از سوی اداره بهداشت به مقام قضایی معرفی می شوند و انتظار داریم مردم همکاری بیشتری داشته باشند.

 

وی افزود: محدودیت هایی برای فعالیت گروه دو، سه و چهار در نظر گرفته شده و بسیاری از بازاریان در این پیک کمتر با ما همکاری می کنند و با وجود تذکرات زیاد تعدادی از این بازاریان به تعزیرات معرفی شدند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: تالارها تعطیل است و از برگزاری مراسمات در تالارها جلوگیری می کنیم ولی متاسفانه در مکان های غیررسمی نسبت به برگزاری مراسم اقدام می شود.

 

حمیدی تاکید کرد: براساس پروتکل ها و مصوبه ستادکرونا باید دستگاه های اجرایی با یک سوم ظرفیت در محل کار حاضر شوند ولی متاسفانه تعداد زیادی از کارمندان ما به کرونا مبتلا شدند و در بخش ارائه خدمات به مردم با مشکل رو به رو هستیم.

 

وی با بیان اینکه در روز گذشته بخشداری مرکزی ما نیروی برای ارائه خدمت نداشت، افزود: بازاریان ما نسبت به دوره قبل متفاوت است و انتظار داریم که همکاری اصناف با ستاد کرونا بیشتر شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار