مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تاکید کرد

نصیری با بیان اینکه در اپلیکیشن برق من ۸۰ خدمت ارائه می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند از این طریق از زمان خاموشی‌ها مطلع شوند.

ارائه ۸۰ خدمت در اپلیکیشن «برق من»

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اکبر نصیری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان بابیان اینکه قطعی پیش بینی شده برق از سوی رسانه ها و صدا و سیمای استان اطلاع رسانی شده است، گفت: در اپلیکیشن برق من 80 خدمت ارائه می‌شود و همچنین شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن از زمان خاموشی‌ها مطلع شوند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: در تابستان افزایش دما را داریم که براساس آن میزان افزایش برق و افت ولتاژ پیش می آید و برخی نقاط نیز سرقت تجهیزات برق اتفاق می افتد.

 

نصیری افزود: وقتی یک نیروگاه در منطقه احداث شود از نظر توان و ولتاژ بهبود پیدا می کند و درصدد هستیم که نیروگاه سیکل ترکیبی زودتر در مدار قرار بگیرد.

 

وی به استانداردسازی ساخت و سازها و عایق بندی ساختمان ها و تاثیر آن بر صرفه جویی مصرف برق تاکید کرد و یادآور شد: یک شیوه نامه ای با سازمان نظام مهندسی برای الگوسازی مصرف در نظر گرفته شده و متولی امر اداره کل راه و شهرسازی است و ما نیز براساس این شیوه نامه در ساختمان بلند مرتبه نقطه نظرات خود را  برای احداث، پست زمینی و محل آن ارائه می کنیم.

 

این مقام مسئول متذکر شد: در رابطه با دستگاه های اجرایی باید 50 درصد مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند و اگر این مهم اتفاق نیفتد قطعاً برق دستگاه اجرایی قطع می شود و  از ساعت 12 تا 14 و 30 دقیقه باید برق ادارات از  مدار خارج شود و اگر رعایت نکنند قطع می شود.

 

نصیری تاکید کرد: در راستای جبران خسارت سیل به تاسیسات برق  در دهنه خوش ییلاق، مراوه تپه، گنبدکاووس و مینودشت اقدامات خوبی انجام شده که همه این پروژه ها در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار