کریمی به افزایش بار بستری بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: مرکز استقرار موقت بیماران کرونایی در گنبدکاووس ایجاد می شود.

راه اندازی مرکز موقف استقرار بیماران کرونایی در گنبدکاووس/ فوت ۱۲ بیمار کرونایی در روز گذشته

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالقدیر کریمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در گنبدکاووس شرایط خوبی نداریم و دو هفته است که آمار بیماران کرونایی رو به افزایش است.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: در روز گذشته 406 بیمار کرونایی داشتیم و براساس آماری که در اختیار داریم در روز گذشته 12 نفر به دلیل کرونا در گنبدکاووس جان باختند.

 

کریمی بابیان اینکه ورودی بیماران کرونایی به مراکز درمانی بیشتر از بیمارانی است که ترخیص می شوند، افزود: با این شرایط تصمیم گرفتیم که مرکز استقرار موقت بیماران کرونایی را در گنبدکاووس ایجاد کنیم و ظرفیت بیمارستان های ما پر شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بارها به مردم گنبدکاووس این مسئله را  تاکید کردیم که از برگزاری مراسم خودداری کنند و در روز های گذشته  تصمیم گرفته شد با حکم قضایی با صاحبان عروسی برخورد شود و اگر تمکین نکنند نسبت به بازداشت برگزار کنندگان مراسم با هماهنگی دادستان اقدام می کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: شوراها، دهیاران و هر کسی که از برگزاری این مراسم مطلع می شود به ستاد شهرستان اطلاع دهدو قطعا با این افراد برخورد می کنیم.

 

کریمی بابیان اینکه اقدامات ستاد کرونا با همراهی مردم خوب شهرستان گنبدکاووس امکان پذیر است، افزود: تنها فعالیت گروه شغلی یک در شهرستان گنبدکاووس مجاز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار