نماینده گرگان در مجلس گفت: مهمترین اقدامی که دولت جدید باید در نظر داشته باشد ساماندهی اشتغال و معیشت مردم است.

بهبود اقتصاد و معیشت مردم در اولویت‌کاری دولت باشد

 به گزارش گلستان24؛رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در در گفت‌وگو با خبرنگار  پارلمانی حبرگزاری تسنیم، با اشاره اولویت های کاری دولت، گفت: مهمترین اقدامی که دولت جدید باید در نظر داشته باشد ساماندهی اشتغال و معیشت مردم است.

وی با تاکید براینکه دولت باید راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت برای ساماهدهی اقتصاد و معیشت مردم ارائه کند، ادامه داد: ویروس کرونا بسیاری از مشاغل را از بین برده است که در این زمینه و برای بهبود وضعیت افرادی که دچار خسارت شده اند نیز راهکاری باید ارائه شود.

 نماینده گرگان در مجلس با بیان اینکه ایجاد اشتغال از ضروریاتی است که باید برای آن برنامه‌ریزی شود، افزود: بیکاری آفت بزرگی در جامعه است. ضمن آنکه باید برای ازدواج و مسکن جوانان نیز فکری شود. البته آقای رئیس جمهور برای برون‌رفت از این مشکلات باید افرادی را به میدان بیاورد که سابقه کار عملیاتی و علمی غنی داشته باشند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه کابینه دولت سیزدهم علاوه بر توانمند بودن و داشتن برنامه باید دیدگاه جهادی نیز داشته باشند، اضافه کرد: دیدگاه جهادی به معنای تلاش شبانه‌روزی برای تحول وضعیت اقتصادی مردم طی یک سال آینده است.

 سنگدوینی با بیان اینکه برای تحول در زمینه معیشت مردم باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری خارجی نیز استفاده شود، عنوان کرد: دیپلماسی اقتصادی از مهمترین موضوعاتی است که دولت سیزدهم باید برای آن برنامه داشته باشد.

 انتهای پیام/تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار