بیکی گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» می تواند پیوند خوبی را بین جامعه، نسل جوان، خانواده و مادران شهدا برقرار کند و نقش مهمی در استحکام خانواده دارد.

طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» نقش مهمی در استحکام خانواده دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی بیکی در خصوص اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» می تواند تجلیل شایسته ای از مادران شهدا باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: آنچه که به عنوان نکته مهم در این طرح قابل توجه است این است که مادران شهدا به عنوان پرورش دهندگان شهدا بوده اند و شهدا از دامان آنها به این نقطه از اوج معنویت رسیده اند که برای دفاع از آب و خاک این کشور همه چیز خودشان را در دست گرفتند و تقدیم اسلام و نظام و مردم کردند.

 

وی ادامه داد: این طرح می تواند پیوند خوبی را بین جامعه، نسل جوان، خانواده و مادران شهدا برقرار کند و نقش مهمی در استحکام خانواده دارد و انگیزه مادران این مرز و بوم را به طرف تربیت صحیح فرزندان دو چندان می کند.

 

بیکی با بیان اینکه مادران شهدا نقش بسیار زیادی در تولد و پیروزی این انقلاب داشته اند، اظهارداشت: اگر روحیه بالا و نجابت و اخلاص آنها نبود یقینا این انقلاب به این نقطه از موفقیت دست پیدا نمی کرد.

 

وی گفت: این طرح با برنامه ریزی که از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان انجام شده در استان گلستان شروع به کار کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار