از برافراشته شدن پرچم عزای حسین تا جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری از جمله اخبار مهم دوشنبه 18 مردادماه در گلستان بود.

از برافراشته شدن پرچم عزای حسین تا جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشگری

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، پویش «هر خانه، یک پرچم» با محور نصب رایگان پرچم بر سردر منازل به همت دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان وامام جمعه گرگان و موکب علی بن موسی الرضا (ع) استان گلستان به مناسبت فرار رسیدن ماه محرم امروز در شهرستان گرگان اجرا شد.

***رئیس کل دادگستری گلستان از افزایش گشت‌های نظارتی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق گردشکری استان و همچنین موافقت با تله کابین گرگان به شرط دریافت مجوزها تأکید کرد.

*** مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان گفت: گلستان استان کشاورزی‌ است و هرگونه تصمیم نادرست و به دور از واقعیت‌های موجود می‎تواند چالش‎های جدی برای استان ایجاد کند.

 

***مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفری گرگان به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

***جانشین فرمانده سپاه گلستان گفت: در شرایط کنونی و در مقابل هجمه سنگین دشمنان، رسالت اصلی و مهم رسانه‌ها امیدآفرینی در جامعه است.

***رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه یکی از رویکردهای دستگاه قضایی با توجه به شیوع کرونا در کشور، دادرسی الکترونیک به پرونده‌های قضایی است، گفت: گلستان در این زمینه جزو استان‌های پیش‌رو است.

***مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶ پایگاه امداد و نجات در استان فعال است، گفت: با توجه به وسعت استان و نوع حوادثی که با آن درگیر هستیم نیاز به ایجاد پایگاه‌های بیشتری در استان داریم.

***مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان گلستان با تشریح برنامه‌های محرم از سوی این کانون‌ها، از اجرای اغلب برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی خبر داد.

***مدیرکل پایگاه انتقال خون گلستان گفت: برای جلوگیری از تجمع اهداکنندگان خون و برای این که اهدا مختص چند روز خاص نباشد، اهداکنندگان باید به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار